همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیه
تا به راحتی درامد بالای ماهیانه داشته باشید


نحوه همکاری با به چه صورت است؟
خب خیلی راحت هستش شما ابتدا در سایت ما عضو میشید بعد از عضویت ما یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصول که از محصولات به روز و پر فروش هستند رو در اختیارتون میذاریم در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰۰ فایل با پورسانت ۴۰ درصد و حداقل قیمت هر فایل ۵۰۰۰ تومان در فروشگاه موجود می باشد
فرض کنید شما روزی ۱۰ تا سفارش داشته باشید که پورسانت هر کدوم به طور میانگین ۵۰۰۰ هزار تومان باشه اون وقت شما ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در ماه تنها با روزی 4 تا 5 ساعت کار مفید در اینترنت به دست آوردید.
حالا چطور می تونیم محصولات رو بفروشیم؟
خب این خیلی به پش تکار و ابتکار شما بر می گرده ولی خب روند معمول این هست که شما وبلاگ می سازید و محصولات فروشگاه شخصی خودتون رو توی وبلاگ معرفی می کنید و یا در سایت یا انجمن های مشابه دیگه محصول رو تبلیغ می کنید فراموش نکنید با خلاقیت و پشت کار از هر روشی میتونی کلی درامد داشته باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رایگان پایان نامه

مقالات خشونت خانگی

علل فراوانی خشونت علیه زنان

علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

خلاهای قوانین حمایت خانواده

خشونت فیزیکی علیه زنان

خشونت علیه زنان

خشونت خانگی علیه زنان

خشونت بر علیه زنان

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی کوچک

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی

فایل یار

طرح کسب و کار

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه

گزارش کاربینی شرکت پارس خودرو

پاورپوینت ارزیابی عملکرد بانک ها

پروپوزال تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سلامت جامعه

گرایش دانش آموزان به سیگار

عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

سیگار

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی کیفی علل گرایش دانش آموزان به سیگار

الگوی مصرف سیگار دانش آموزان

افزایش گرایش دانش آموزان به سیگار

نقد وبررسی احیاء دادسراها

قانون احیاء دادسرا

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

پروپوزال در قالب پروپوزال دانشگاه ازاد نیست و مشابه مقاله نوشته شده می باشد البته با رعایت فرمت کلی پروپوزال نویسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 7
فرمت فایل docx
حجم فایل 44 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13


کارآفرینی و خلاقیت,کار آفرینی,دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران,ثروت و موفقیت مالی کارآفرینی و خلاقیت

بیان مسئله

کشورهای پیشرفته از دهه­های قبل و برخی از کشورهای در حال توسعه نیز از دهه­های اخیر، با توجه به نقش مؤثر و مثبت کارآفرینان اقتصادی در توسعه جامعه، بهره برداری از این ظرفیت را جهت مواجهه با معضلاتی نظیر رکود، تورم و عدم اشتغال مورد توجه قرار داده اند که این توجه در حد تدوین استراتژی­ها، سیاست ها، و برنامه های عملی جهت گسترش روحیه و رفتار کارآفرینانه، آموزش و مشاوره، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت کارآفرینان در عرصه­های مختلف اقتصادی، اجتماعی، رفع موانع، ایجاد ارتباط و همکاری بین آنها و تسهیل دستیابی آنان به بازارهای جهانی بوده و نتایج قابل توجهی را نیز در پی داشته است (احمد پور داریانی، 1384، 157).

تحقیقات زیادی نوع ویژگی های کارآفرینان را مورد بررسی و آزمون قرار داده اند. برخی تحقیقات، کنترل داخلی، میل به پیشرفت و میزان تحمل ابهام را به عنوان عوامل تعیین کننده کارآفرینی در نظر گرفته اند و همچنین، در برخی تحقیقات دیگر میل به پیشرفت، ریسک پذیری، و نوآوری، به عنوان عوامل متمایز کننده کارآفرینان از مدیران در کسب و کارهای کوچک، مورد استفاده قرار گرفت. در این تحقیق از هشت ویژگی کارآفرینی (ریسک پذیری[1]، کانون کنترل[2]، نیاز به موفقیت[3]، چالش طلبی[4]، تحمل ابهام[5]، رویا پردازی[6]، سلاست فکری[7] و عملگرایی[8]) به منظور تعریف و بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان استفاده شده است.

ریشه­های معرفی و شناخت کارآفرینان، به قرن هجدهم در کشور فرانسه بر می­گردد. زمانی که ریچارد کانتیلون[9] اقتصاددان فرانسوی، فعالیت خطر پیشگی را به کارآفرینی ارتباط داد. ریچارد کانتیلون در حدود سالهای 1730 میلادی، برای اولین بار کارآفرین را به عنوان یکی از عوامل مطرح در توسعهی فعالیت­ای اقتصادی مطرح کرد. پس از وی ژان باتیست سی[10] (1803) و ژوزف شومپیتر[11] (1943)، درباره کارآفرینی و تأثیر آن بر توسعه اقتصادی نظریاتی ارائه نموده­اند. شومپیتر آن بر توسعه اقتصادی نظریاتی ارائه نموده­اند. شومپیتر، اقتصاددان برجستهی اوایل قرن بیستم، کارآفرینی را به عنوان موتور محرکهی رشد اقتصادی معرفی کرده و به بررسی جنبه های مختلف آن پرداخت. از دیدگاه وی ارائه کالایی جدید ، ارائه روشی جدید در فرآیند تولید، گشایش بازاری تازه، یافتن منابع جدید و ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت و نظایر آن از فعالیت های کارآفرینان است (صالحی[12]، 2004، 17). مطالعات او در مورد توسعهی اقتصادی و کارآفرینی، تأثیر بسزایی بر تحقیقات بعدی، داشته است، به نحوی که وی را پدر علم کارآفرینی می­نامند.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۷
همکاری در فروش فایل یار


در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 7
فرمت فایل zip
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 11اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا


کاربینی,کاربنی بانک,کاربنی بانک ملی,گزارش کاربنی کاردانی,گزارش کاربینی بانک ملت,گزارش کارینی بانک ملت,دانلود کاربینی بانک,فایل یار,کسب درآمد دانشجویی,همکاری در فروش فایل,بانک ملت,گزارش کارآموزی ملت

تشریح جریان فرآیند کار:

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران،بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیاندر تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و تحت شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیدوعملیات اجرایی بانک نیز از همان تاریخ آغازشد

با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملتبه 5/33 میلیاردریال رسید. آخرین افزایش سرمایه شرکت در تاریخ 19 مرداد 1384 بالغ بر11,861میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و اندوخته‌ی تسعیر دارایی‌ها وبدهی‌‌های ارزی انجام‌شد.

به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها مورخ 17فروردین 87 و تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره 68985/ت 37925 مورخ 2 مرداد 86 شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.

بانک ملت در حال حاضر باسرمایه33100 میلیارد ریال به‌عنوان یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است کهدرچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نمایند.

مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات،توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها،اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناختنیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور،فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است

تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه 3می باشد.دارای 20پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۴
همکاری در فروش فایل یار
پروژه کاردانی رشته حسابداری در قالب ورد و قابل ویرایش در 55 صفحه
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 30
فرمت فایل docx
حجم فایل 113 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
پایان نامه دوره کاردانی بررسی حسابداری سازمان برق بندرعباس

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

پایان نامه دوره کاردانی بررسی حسابداری سازمان برق بندرعباس

بررسی حسابداری سازمان برق بندرعباس

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

چکیده

شرکت برق منطقه ای هرمزگان با موضوع و هدف تولید نیروی برق، انتقال، توزیع و خرید و فروش آن بطور عمده و جزئی در منطقه تأسیس گردیده است. این اهداف در حال حاضر در چارچوب اساسنامه و دستورالعمل ها و بخشنامه های وزارت نیرو از یک سو و از سوی دیگر سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی و دیوان محاسبات عمومی و قانون و مقررات وزارت دارائی و سازمان تأمین اجتماعی و غیرو واقع گردیده است.

امور مالی و ذیحسابی در نهایت دفاتر ترازنامه و صورت های مالی که نتیجه کلیه عملکردها و فعالیتهای واحدهای مختلف شرکت برق و شرکتهای وابسته می باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار است ومستلزم بررسی عمیق و همه جانبه می باشد.

لذا وقتی که سیستم حسابداری مطلوب در شرکت مطرح می نمائیم منظور سیستم منحصراً جهت امور مالی و ذیحسابی نمی باشد چون چگونگی عملکردها و گردش کارهای دیگر واحدها و معاونت هائی که در سطح شرکت وجود دارند و همچنین سیستم وضع شده حاکم بر کل کار نیز ارتباط تنگاتنگ با چگونگی سیستم و نتایج و پیامدهای آن دارد و کلاَ حسابداری که یکی از ابزارهای کارآمد در خدمت پیشرقت های تکنولوژی و توسعه قراردارد یکی از الزامات و در عین حال پیامدهای حسابداری توسعه وظایف و نقش حسابداری در اداره امور واحدهای مختلف بوده است زیرا که مدیریت صحیح و کارآمد امروزین بدون استفاده از دانش حسابداری و بدون اتکا و استناد مداوم بر اطلاعات مالی نا ممکن و یا لااقل کم حاصل است و این به نوبه خود حسابداری را از نقش سنتی خود که به ثبت و گزارش رویداد و فعالیت های مالی بوده به مبنای اساسی در تصمیم گیری ارتقا داده است.

حسابداری صنعت

حسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان "روش متحد الشکل حسابداری" در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت و نظارت مستقیم کارشناسان مالی وزارت نیرو در شرکتها و سازمان های برق ایران که در کار تولید، انتقال و توزیع فعالیت دارند به مورد اجرا گذارده شد. در طی سالهایی که از اجرای این روش حسابداری می گذرد بر اثر تجارب حاصله پاره ای اضافات حذف، برخی مسائل ایضاح و برحسب اقتضاء نکات و دقایق چندی نیز به متن سابق الذکر افزوده گردید و اینکه حاصل کار در شکل کنونی در دسترس حسابداران، حسابرسان و افرادی که به نحوی در شرکت های برق با موضوعات مالی سروکار دارند گذارده می شود.

با اینکه حسابداری برق در اصول کلی و متنوع با دیگر رشته های حسابداری اعم از عمومی، بازرگانی و صنعتی دارای وجوه اشتراک می باشد، با این همه مسائل و نکاتی در این روش وجود دارد که خاص حسابداری صنعت برق می باشد.

نتیجه مطلوب که این روش حسابداری در جستجوی آن است تحصیل گردد. باشد که اصحاب مالی و خبرگان اهل حساب در صنعت برق با الهام از انقلاب اسلامی و رهنمودهای داهیانه رهبریت انقلاب و نیز کوشش در جهت ارتقاء کیفی وظائف محوله سهم خویش را در امر تحقق اهداف و آرمان های اقتصادی جامعه اسلامی ایران به نحو شایسته و بایسته ادا نمایند.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۶
همکاری در فروش فایل یار
اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی با فرمت ورد قابل ویرایش و پرینت در 13 صفحه با فرمت نازنین و فاصله بین خطوط یک سانتی متر
دسته بندی آموزشی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

افزایش میزان فراگیری دانش اموزان در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

چکیده:

هدف این درس کارو فناوری آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست. با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی که کار با آن واستفاده ازان را نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهم.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۷
همکاری در فروش فایل یار
مسأله این پژوهش بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در عملکرد مدیریت در شرکت نفت و نهادهای تابعه می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 21
فرمت فایل docx
حجم فایل 160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

پایان نامه بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

بیان مسئله

در دنیای کنونی تاثیر ارتباطات سازمانی در یک مجموعه، به عنوان یکی از عناصر اولیه مدیریت به شمار می رود. بنابراین به نظر می رسد با توجه به رشد روز افزون سازمانها از یک سو و پیچیدگی مباحث مدیریتی از سوی دیگر اهمیت نیاز به ارتباطات سازمانی روزانه و موثر بیشترمی شود.

ارتباطات سازمانی شامل فرایندی است که دو یا چند واحد از یک مجموعه از طریق تبادل نظر، اطلاعات مورد نیاز خود را مبادله کرده و از آنجایی که ارتباطات سازمانی از عناصر اولیه مدیریت است، مدیران باید در سطوح مختلف با افراد مجموعه و یا همطراز خود ارتباط موثر برقرار کنند.

ارتباطات سازمانی موثر یکی از عناصر کلیدی موفقیت مدیران است چرا که اطلاعات به عنوان یک ورودی با اهمیت در سیستم سازمانی و در سایه ارتباطات سازمانی موثر وارد مجموعه شده و پس از راه یابی ، نیازمند سیستم ارتباطی کارآمد خواهد بود، تا مورد پردازش قرار گیرد و همانند خون در شریان آن مجموعه جریان یابد.

بدیهی است ارتباط مدیران با افرادی که در مجموعه تحت نظارت آنان انجام وظیفه می نمایند، باید به بهترین شیوه ارتباطی جهت نیل به اهداف آن مجموعه باشد چرا که همه جوانب کار مانند آموزشی، ارجاع، ماموریت و ارزیابی عملکرد از طریق این ارتباطات سازمانی صورت می گیرد.

بنابراین به نظر می رسد یک مدیر موفق با بهره گیری از روشهای اثر بخش ارتباطات سازمانی برای افزایش کارایی مجموعه خود تاثیر ارزنده ای دارد.

هر جا که ارتباطات سازمانی موثرتر، بهتر و شفاف تر خواهد بود عملکرد مدیران هم نیز بهبود داشته و مطمئناً عکس این قضیه نیز به اثبات رسیده است (رحمانی ، 1369 . ص 26).

با توجه به این که ارتباطات سازمانی فرایندی محوری در تبادل اطلاعات بین اعضاء سازمان و بین سازمانی است و تعاملات قسمتهای مختلف را برقرار می کند بنابراین یک ابزار موثر در هماهنگ سازی کاربرد اثر بخش منابع انسانی تلقی می شود و در سازمانهایی که ارتباطات سازمانی به خوبی برقرار نشود آثار و تبعاتی را بدنبال خواهد داشت که یکی از آنها می تواند در عملکرد مدیران موثر واقع شود.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۶
همکاری در فروش فایل یار


پاورپوینت با 27 اسلاید زیبا و حرفه ای برای پایان نامه و ارائه کلاسی
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 57
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1053 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه با استفاده از پروتکل open flow

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه با استفاده از پروتکل open flow مبتنی بر مدل رایانش ابری

چکیده

با پیشرفت فناوری اطلاعات نیاز به انجام کارهای محاسباتی در همه جا و همه زمان به وجود آمده است. همچنین نیاز به این هست که افراد بتوانند کارهای محاسباتی سنگین خود را بدون داشتن سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای گران، از طریق خدماتی انجام دهند. رایانش ابری آخرین پاسخ فناوری به این نیازها بوده است.

رایانش ابری به جمع آوری کلیه منابع رایانش پرداخته و آنها را بصورت خودکار و از طریق نرم افزاری مدیریت می کند. در زمان پردازش و تحلیل داده ها به یکپارچه سازی تاریخچه داده ها پرداخته و اطلاعاتی را برای تضمین دقیق تر اطلاعات جمع آوری شده ارائه می کند و سرویس هوشمندتری در اختیار کاربران و شرکتها می گذارد. کاربران دیگر نیازی به نگرانی در مورد نحوه و هزینه خرید سرورها، نرم افزار ها، راه حلها و غیره نخواهد داشت.کاربران می توانند هر نوع منبع رایانش را از طریق اینترنت و بر اساس نیازهای شخصی خود خریداری کنند. یکی از ویژگی های مهم و اصلی فن آوری رایانش ابری، قابلیت ارائه منابع و خدمات به عنوان یک سرویس است. این امر باعث متحد و یکپارچه شدن خدمات تمامی شرکت هایی می شود که به عنوان ارائه دهندگان خدمات و سرویس در رایانش ابری به کاربران هستند و کاربران نیز می توانند شرکت های ارائه کنندگان سرویس را مقایسه و انتخاب نمایند. پردازش ابری : پردازش ابری یک مدل برای ایجاد توان مناسب جهت تقاضای دسترسی شبکه به منابع به اشتراک گذاشته شده است که به سرعت با استفاده از تلاش‌های مدیریتی یا سرویس‌های تدارک عکس العمل بهینه شده است.

در سال 2008 دانشگاه استنفورد پروتکلی را طراحی کردند که در ابتدا با نام اتان و پس از تکمیل، با نام OpenFlow معرفی شد پروتکل فوق را می توان در زمره نرم افزار تعریف شبکه دسته بندی کرد که در ابتدا برای شبکه های محلی مورد استفاده قرار گرفت. این پروتکل به دلیل قابلیت های زیادی که ایجاد می کرد، در مباحث مرتبط با Future Internet مورد بحث قرار گرفت. از سال 2010 به بعد، بحث در مورد استفاده از این پروتکل ابری مطرح شد.

یکی از مهم ترین مباحثی که در مدل رایانش ابری مطرح می شود، ارائه سرویسی با کیفیت است. در جداسازی بر اساس VLAN و لیست های کنترلی دسترسی، تداخل ترافیک های مختلف و همچنین پیچیدگی همواره وجود دارد. بستر اشتراکی همواره این نگرانی را ایجاد می کند که در صورت تغییر رفتار یک سرویس در ارسال و دریافت ترافیک داده ، این تغییر رفتار می تواند مخاطراتی را برای سرویس های دیگر به دنبال داشته باشد. استفاده از مباحث کیفیت خدمات نیز، همواره بهترین راه حل را ارئه نمی دهد. نیاز به استفاده از روش جداسازی ترافیک بر اساس نوع سرویس می تواند کیفیت را در ارائه خدمات افزایش دهد.

فهرست اسلایدها

vچکیده
v پردازش ابری
vساختار سیستم محاسبه ابری
vمقایسه رایانش ابری با دیگر رایانش ها
vکاربرد و مزایای رایانش ابری
vپروتکل Open Flow
vکاربرد رایانش ابری برای جداسازی ترافیک با استفاده از پروتکل Open Flow
vروش پیشنهادی برای جداسازی ترافیک
vسناریو برای پیاده سازی روش پیشنهادی
vارزیابی کارایی سناریوها
vنتیجه گیری
v پیشنهادات

لینک دانلود پایان نامه با فرمت ورد این پاروپوینت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۴
همکاری در فروش فایل یار
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان