همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیه
تا به راحتی درامد بالای ماهیانه داشته باشید


نحوه همکاری با به چه صورت است؟
خب خیلی راحت هستش شما ابتدا در سایت ما عضو میشید بعد از عضویت ما یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصول که از محصولات به روز و پر فروش هستند رو در اختیارتون میذاریم در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰۰ فایل با پورسانت ۴۰ درصد و حداقل قیمت هر فایل ۵۰۰۰ تومان در فروشگاه موجود می باشد
فرض کنید شما روزی ۱۰ تا سفارش داشته باشید که پورسانت هر کدوم به طور میانگین ۵۰۰۰ هزار تومان باشه اون وقت شما ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در ماه تنها با روزی 4 تا 5 ساعت کار مفید در اینترنت به دست آوردید.
حالا چطور می تونیم محصولات رو بفروشیم؟
خب این خیلی به پش تکار و ابتکار شما بر می گرده ولی خب روند معمول این هست که شما وبلاگ می سازید و محصولات فروشگاه شخصی خودتون رو توی وبلاگ معرفی می کنید و یا در سایت یا انجمن های مشابه دیگه محصول رو تبلیغ می کنید فراموش نکنید با خلاقیت و پشت کار از هر روشی میتونی کلی درامد داشته باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رایگان پایان نامه

مقالات خشونت خانگی

علل فراوانی خشونت علیه زنان

علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

خلاهای قوانین حمایت خانواده

خشونت فیزیکی علیه زنان

خشونت علیه زنان

خشونت خانگی علیه زنان

خشونت بر علیه زنان

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی کوچک

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی

فایل یار

طرح کسب و کار

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه

گزارش کاربینی شرکت پارس خودرو

پاورپوینت ارزیابی عملکرد بانک ها

پروپوزال تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سلامت جامعه

گرایش دانش آموزان به سیگار

عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

سیگار

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی کیفی علل گرایش دانش آموزان به سیگار

الگوی مصرف سیگار دانش آموزان

افزایش گرایش دانش آموزان به سیگار

نقد وبررسی احیاء دادسراها

قانون احیاء دادسرا

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

۱۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود گزارش کاربینی بانک مسکن همراه فایل پاورپوینت با سالاید های زیبا
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 47
فرمت فایل zip
حجم فایل 164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانک مسکن در25 دیماه سال 1317 باتاسیس " بانک رهنی ایران "بعنوان بانکی تخصصی درامرمسکن وساختمان با سرمایه اولیه دویست ملیون ریال بمشارکت وزارت دارائی و بانک ملی ایران فعالیت خودراآغازکرد. موضوع فعالیت بانک مسکن ، موضوعات بانکی مرتبط باامرمسکن راتشکیل می داد. پرداخت تسهیلات دربرابررهن اموال غیرمنقول باهدف خرید، احداث وتکمیل ، تعمیرواعطای اعتباربه شرکتهای ساختمانی بخش عمده فعالیت هارادربرمی گرفت . بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی درکشور، بانک مسکن درسال 1358 براساس لایحه قانونی اداره اموربانکهامصوب 17/3/1358 شورای انقلاب اسلامی ، ازادغام بانکهای رهنی ایران ، ساختمان ، شرکت سرمایه گذاریهای ساختمانی بانکهای ایران وسایرشرکتهای پس اندازووام مسکن کوروش ، اکباتان ، پاسارگاد، درتهران ودرشهرستانهاشرکت های پس اندازووام مسکن مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان ، اهواز، گیلان ، همدان ، کرمانشاه ، مازندران ، گرگان ، سمنان وآبادان تشکیل گردید.

ترکیب جدیدکه تحت عنوان “ بانک مسکن “ فعالیت های بانکی خودرادربخش ساختمان شروع نمود، طیف غالب آن راازهرحیث بانک رهنی ایران تشکیل می داد، ودرواقع بانک مسکن تداوم فعالیت بانک رهنی ایران درقالب جدیداست که بابرخورداری ازپیشینه وتجربیات طولانی خودحرکتی نوین راآغازنموده وازسال 1323 به خانه سازی مبادرت ورزیده است

همچنین درراستای توسعه فعالیتهای تخصصی بانک درامرساخت وسازمسکن بعنوان یک رسالت اجتماعی بانک مسکن درسال 1369 وباهماهنگی وزارت مسکن وشهرسازی اقدام به ایجادشرکت سرمایه گذاری مسکن نمودکه فعالیت بیش ازیک دهه این شرکت موجب تامین مسکن بخش عظیمی ازهموطنانمان بارعایت استانداردهای ملی وقانونی گردیده است .

بانک مسکن افتخاردارد با شبکه گسترده خود درسطح کشوربه عنوان بنگاه اقتصادی معتبرعلاوه برتولید واحدهای مسکونی ، درجهت اعطای تسهیلات وخدمات بخش مسکن شامل تسهیلات مضاربه ، اجاره به شرط تملیک و خریدتجهیزات پزشکی ، افتتاح حسابجاری ، صدورانواع ضمانتنامه ها، حوالجات ، خدمات چک فاکس ، چک مسافرتی ، انواع امورارزی واعتباراسنادی و انواع خدمات الکترونیکی فعالیت نماید.

اولین مدیرعامل بانک رهنی آنتوان خاشاب بود و اولین مدیر عامل بانک مسکن پس از انقلاب آقای ابتهاج (1358) و مدیر عامل کنونی آقای شریفی می باشند.

تا کنون 19 مدیر عامل در بانک مسکن مدیریت کرده اند که احمد فرشچیان بیشترین مدت مدیریت را داشته است (16 سال)

شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۱
همکاری در فروش فایل یار
دانلود گزارش کاربینی بانک کشاورزی همراه فایل پاورپوینت
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 46
فرمت فایل zip
حجم فایل 229 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
کاربینی بانک کشاورزی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

کاربینی بانک کشاورزی

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و یک سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

در برخی دوره های زمانی نام بانک دستخوش تحولاتی شده و در برخی مواقع نیز اساس نامه و ماموریت های آن نیز در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و زیر بخشهای آن به عنوان یکی از زیر بخش‌های اثرگذار بر اقتصاد کشور و موتور مولد تولید که منجر به رشد اقتصادی می گردد تغییر یا تکمیل شده است. این بانک به منظور حفظ خوداتکایی از اوایل دهه 70 هجری شمسی با حضور موثر در مراکز پولی و مالی کشور و توسعه خدمات شعب شهری خود تلاش کرده است تا از منابع موجود در مراکز تجاری نیز به نفع توسعه بخش کشاورزی بهره جوید.

بانک کشاورزی در حال حاضر 1914 شعبه دارد که 1153 شعبه در مناطق روستایی و کشاورزی به ارایه خدمات تخصصی بخش کشاورزی پرداخته و تعداد 761 شعبه نیز در شهرها در امر ارایه خدمات تجاری مشغول به فعالیت هستند و 36 شعبه نیز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشغول اند.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

گزارش کاربینی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۵
همکاری در فروش فایل یار
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 32
فرمت فایل zip
حجم فایل 162 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
کاربینی بانک قوامین

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

کاربینی بانک قوامین

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانک قوامین در ابتدا با هدف کمک به افزایش توان معیشتی و مالی کارکنان زحمتکش ناجا با نام صندوق قرض الحسنه ناجا فعالیت خود را شروع نمود و در تاریخ 20/6/79 به مؤسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین تغییر نام یافت و گستره فعالیت خودرا علاوه بر کارکنان ناجا به آحاد مردم امتداد بخشید .

بانک قوامین در آستانه پنجمین سال فعالیت خود توانست شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را مهیا و در بهمن ماه سال 1383 موفق به دریافت موافقت اصولی از بانک مرکزی برای تبدیل به موسسه مالی و اعتباری گردید .

بانک قوامین هم اکنون با بهره گیری از تکنولوژی نوین و به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص با 29 واحد سرپرستی در مراکز استان ها و بیش از 772 شعبه در سراسر کشور در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود در چارچوب قوانین و مقررات نظام بانکی جمهوری اسلامی گام برمی دارد .

بانک قوامین با رعایت اصل مشتری محوری به عنوان سرمایه ای بزرگ در جهت ارتقاء خدمات گام برمی دارد و در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به مردم جایگاهی امن برای آسایش مشتریان باشد. شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۹
همکاری در فروش فایل یار
به بررسی رابطه بین نگرشی مذهبی و خودشناسی در دانشجویان بپردازدنگارش 1394
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 11
فرمت فایل docx
حجم فایل 88 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26


پروپوزال , پروپوزال رشته روانشناسی و علوم تربیتی

بیان مسئله

ضروری ترین شناخت برای انسان شناخت او در زمینه بینش است. انسان در ابتدای زندگی خود در غفلت و بی خبری به سر می برد. آگاهی های بینشی، انسان را از خواب غفلت بیدار می کنند. اینکه از کجا آمده و به سوی چه مقصدی در حرکت است و اکنون برای فردای خود چه راهبردی داشته باشد. انسان در شناخت خود از ابعاد گوناگون تأثیرمی پذیرد یکی از این ابعاد نگرش مذهبی می باشد. از دیدگاه قرآن ، مذهب جزء سرنوشت آدمی است و از نظر روانشناسان نیز مذهب عبارت است از مشاهده و ادراک آن چیزی که انسان را منقلب می سازد و به عنوان یک نیاز فردی و اجتماعی از گذشته وجود داشته و هرگز از بین نخواهد رفت. از نظر روانشناسان آرامش درونی و احساس رضایت از زندگی ، از ویژگی های اساسی در افراد سالم و بهنجار است و بررسی حالات و روحیات فرد مؤمن روشن از نور حقیقت و سرشار از لذت معنوی است (مطهری. 1357) از طرف دیگر اراده آزاد واحساس کنترل داشتن بر رویدادهای زندگی نیز عامل دیگری است که در خود شناسی افراد نقش قابل توجهی دارد. بررسی ارتباط بین خود شناسی و سلامت روانی بیانگر آن است که بین نگرش مذهبی و خودشناسی رابطه مثبتی وجود دارد. در مطالعات متعددی که در زمینه رابطه نگرش مذهبی و خودشناسی انجام شده با نتایج بیانگر آن است که افراد مذهبی بطور کلی دارای شناخت بهتری از خود هستند . با توجه به اینکه دختران از پسران مذهبی ترند (باگلی،1997)­1 دختران نسبت به پسران شناخت بهتری نسبت به خود دارند. در پژوهشی که توسط واتسون 2 (1995) انجام شده ، نشان داده که بین نگرش مذهبی و خودشناسی همبستگی معناداری وجود دارد.

از آنجایی که دین در مکاتب مختلف و ادیان آسمانی بعنوان عامل مؤثری برای رفع نواقص شخصیتی و رفتاری و موجب رشد و تعالی و محرک به سوی شناخت خود و کمال مطرح شده است .و باورها و اعتقادات برخاسته از دین عالیترین خاستگاه و تعدیل خواسته ها و محکمترین پناهگاه در فراز و نشیب زندگی است و از طرفی در مطالعات عنصر مهم و مؤثر در این زمینه داشتن شناخت نسبت به خود عنوان شده است. پژوهش حاضر سعی دارد که با توجه به مطالعات انجام شده (واتسون،1990:شرکت،1992: باگلی 1997) در این زمینه و آثار عمیق دین مبین اسلام در فرهنگ کشورمان ، به بررسی رابطه بین نگرشی مذهبی و خودشناسی در دانشجویان بپردازد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۸
همکاری در فروش فایل یار


DFA به فرآیند های ساده سازی ساختار محصول مربوط می شود که ما معماری محصول می نامیم
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 13
فرمت فایل docx
حجم فایل 2338 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
سمینار طراحی برای اسمبلیDesign For Assembly

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

سمینار طراحی برای اسمبلیDesign For Assembly

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

 سمینار طراحی برای اسمبلی,طراحی اسمبلی  پروژه اسمبلی  ,سمینار طراحی برای اسمبلی (dfa)

تعریف DFA:

DFA مجموعه ای از DFXها است. که هر X مشخصاتی از محصول است . هر DFX قسمتی از دانش، فرآیندها، تحلیل ها و طرح های پیشنهادی برای بهبود محصول است.

دو نوع DAX‌ وجود دارد:

1)DFX در مقیاس کوچک: اگر فرآیند های بهبود روی یک قطعه و توسط یک مهندس انجام شود را گویند.

2)DFX در مقیاس بزرگ: اگر فرآیند های بهبود روی چند قطعه که روی یک قطعه ی پایه سوار می شوند و توسط چند نفر انجام می شود صورت گیرد راDFX در مقاس بزرگ گویند.

توصیه هایی که برای DFX در مقیاس کوچک می شود برای DFX در مقیاس بزرگ کاربرد ندارد. DFX زمانی مفید است که از ابتدای فرآیند طراحی برای بهبود محصول استفاده شود. و خواهیم دید که روشهای DFX در طراحی اولیه اجباری است. DFX یک روش امتیاز دهی برای مراقبت از طراحی می باشد. اگر چه این روش مفید است ولی ممکن است معایبی نیز داشته باشد مانند اینکه اعتماد زیاد به این امتیازها موجب طراحی نادرست شود و این باعث می شود طراح فکر کند که تجربه برای طراحی مورد نیاز نیست.

روش عمومی برای DFA :

Redford‌ مراحل طراحی یک محصول را با به کارگیری DFA به صورت زیر فرض کرد:

  1. طراحی محصول به گونه ای که اهداف DFA تحقق یابد.

  2. توجه به هزینه ها.

  3. پیدا کردن فرآیندها و روشهای ساخت و مونتاژ بهتر برای هر قطعه:

فهرست مطالب :

تعریف DFA

تاریخچه DFA

روش عمومی برای DFA

کاهش هزینه های تولید محصول با استفاده از روش DFA

راندمان مونتاژ

قوانین تجربی برای طراحی به منظور مونتاژ آسان

دسته بندی فرآیند مونتاژ دستی

نکاتی برای جایگذاری صحیح قطعات

روشهای رایج اتصال

سیستم دسته بندی برای جابه جایی دستی

اثرتقارن قطعه روی زمان جابه جایی

سیستم دسته بندی برای اتصال و جایگذاری

اثر اندازه و ضخامت قطعه روی زمان جابجایی

اثر وزن روی زمان جابجایی

اثر تقارن برای قطعاتی که شدیدا در یکدیگر گیر می کنند یا در هم می پیچند

اثر طراحی پخ روی عملیات جایگذاری

نتایج حاصل از تاثیر پخ روی زمان جایگذاری قطعات با پخهای متفاوت

جلوگیری از گیر کردن قطعات در مونتاژ

اثر محدودیت دسترسی و محدودیت دید بر روی جایگذاری اتصالات رزوه دار در طرحهای مختلف

اثر تعداد رزوه روی زمان برداشتن ابزار، درگیری با پیچ و جابجایی ابزار

اثر محدودیت دسترسی روی زمان بستن مهره با ابزارهای متفاوت

اثر نحوه نگه داشتن قطعه

توضیح روش BD توسط مثالی از DFA

اصول طراحی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۲
همکاری در فروش فایل یار


سایر لوازم و منصوبات و مشاعات مربوطه که جهت استفاده مستاجر هنگام تحویل مورد اجاره به شرح
دسته بندی سایر گروه ها
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
فرم قرارداد بنگاهی اجاره و رهن مسکن به صورت دقیق با فرمت ورد در دو صفحه

فروشنده فایل

کد کاربری 486
کاربر

بسمعه تعالی

اجاره نامه

ماده 1 : طرفین قرارداد

1-1- موجر / موجرین ................................ فرزند ...................... شناسنامه ............. صادره از ................ کد ملی .........................

متولد ............... ساکن ..................................................................................تلفن.............................................................

با وکالت / قیمومیت / ولایت / وصایت .................... فرزند ................ شناسنامه .............. متولد ............... به موجب .............................

2-1- مستاجر / مستاجرین ................................... فرزند .............. شناسنامه ................... صادره از .......... کد ملی ..........................

متولد ................ ساکن .....................................................................................تلفن.........................................................

با وکالت / قیمومیت / ولایت / وصایت .......................... فرزند ................... شناسنامه ............ متولد .......... به موجب ............................

ماده 2 : موضوع قرارداد و مشخصات مورد اجاره

عبارتست از تملیک منافع .................... دانگ / دستگاه / یک باب .................. واقع در .........................................................................

دارای پلاک ثبتی شماره .................. فرعی از ......................... اصلی بخش ............................ به مساحت .................... متر مربع دارای سند

مالکیت بشماره سریال ..................... بنام ............................ مشتمل بر .................... اتاق خواب با حق استفاده از برق / آب / گاز بصورت اختصاصی / اشتراکی / آبگرمکن / ارکاندیشن / کولر / پارکینگ به شماره .......... و انباری به متراژ................ متر مربع تلفن / دایر / غیر دایر به شماره .................................... و سایر لوازم و منصوبات و مشاعات مربوطه که جهت استفاده مستاجر هنگام تحویل مورد اجاره به شرح...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۶
همکاری در فروش فایل یار
ازیابی و بررسی مناسب سازی شهرها برای معلولین نمونه موردی شهر بناب
دسته بندی معماری
بازدید ها 14
فرمت فایل docx
حجم فایل 74 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
پروپوزال مناسب سازی شهرها برای معلولین

معلولان مناسب سازی, معلولین, قانون حقوق معلولین, انجمن‌های معلولین, اشتغال معلولین, ازدواج معلول با معلول, جامعه معلولین, طب معلولین, درمان معلولین, سایت مناسب برای معلولین, خبرهای معلولین, کانون معلولین,شهر,شهرها, همایش ملی مناسب سازی محیط شهری

بیان مسئله

یکی از اصول پذیرفته شده در بین فلاسفه اصل حرکت است. آنها بر این عقیده اند که جهان سراسر در حرکت است و حرکت انسان عبارت است از تغییر و تحول و سیر تدریجی هر موجود برای رساندن قوای ذخیره شده در خود به فعلیت. از این رو باید برای کلیه اقشار جامعه امکانات لازم برای سیر و پیشرفت فراهم باشد. افراد معلول و جانباز نیز از این اصل مستثنی نیستند و محیط شهری باید به گونه ای طراحی و مناسب سازی گردد تا بتوانند از کلیه امکانات آن بهره گیرند. براساس تعاریف سازمان بهداشت جهانی، اگرچه فعالیت شخص معلول در پی ایجاد نقص و ناتوانی، در زندگی کاهش می یابد ولی از آنجا که این یک ویژگی شخصی نبوده و در رابطه با محیط زندگی است با مناسب سازی آن محیط می توان تا حد زیادی به مشارکت بیشتر ایشان در عرصه های اجتماعی کمک کرد. شبکه معابر در هر شهر، عامل ارتباطی کلیه فضاهای شهری است که با مناسب سازی آن برای فرد معلو ل، بسیاری از مشکلات این قشر ا ز جامعه حل می شود. عمده مشکلات این افراد در محیط های شهری به شبکه معابر و مبلمان شهری مربوط می شود. در بسیاری از کشورهای جهان تلاش های فراوانی برای اصلاح و مناسب سازی این موارد با هدف دستیابی معلولان به استقلال فردی و حقوق اجتماعی شان صورت گرفته است. در کشور ما، اگرچه «ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد معلول جسمی- حرکتی» از تاریخ 6/10/78 لازم الاجرا بوده است، کماکان بسیاری از فضاهای شهری برای معلولین- به طور مستقل و بدون کمک دیگران- قابل استفاده نیست. برای دستیابی به روش مناسب سازی، در ابتدا مشکلات شبکه معابر پیاده و شبکه ارتباطی پیاده و سواره برای معلولین و جانبازان در محله مورد بررسی، در دو بخش خصوصیات فیزیکی و موانع شناسایی می شو د. مشکلات به تفکیک در مورد معابر درجه یک و دو و سه ارائه می شود و سپس راهکارهایی در دو بخش بهسازی و نوسازی به صورت ضوابط و توصیه ها ارائه می گردد. درمبحث خصوصیات فیزیکی سطح، عرض، جنس و شیب طولی و عرضی و در مبحث موانع فیزیکی موانع موقت و موانع دائم بررسی می گردند.

نوع روش تحقیق:

روش تحقیق از نوع پیمایشی است. مطالعات در دو مرحله انجام شد؛ در مرحله اول با روش تحلیل محتوا، متون و اسناد، آئین‌نامه‌ها، خط مشی‌ها و اصول، برنامه‌ها و دستورالعملهای مربوط به طرح ارزشیابی توصیفی انتشار یافته توسط برنامه‌ریزان و صاحب‌نظران، مطالعه و بررسی شد و از تحلیل این متون، اطلاعات لازم در مورد طرح به دست آمد.

در مرحله دوم، از روش تحلیل محتوا، نظرسنجی و واقعیت نمایی برای گردآوری نظرهای معلولین و جانبازان، در مورد موضوع بود. . در این پژوهش به منظور انجام آزمون فرضیه ها، از روش تحلیل همبستگی استفاده خواهد شد. "تحلیل همبستگی یا همخوانی" شامل کلیه روشهایی است که در آنها سعی می شود رابطه بین متغیرهای مختلف با استفاده از مدل رگرسیون و رابطه همبستگی کشف یا تعیین شود.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۲
همکاری در فروش فایل یار


پایان نامه بن بست در سیستم‌های توزیع شده
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 124
پایان نامه بن بست در سیستم‌های توزیع شده

فروشنده فایل

کد کاربری 503
کاربر

پایان نامه بن بست در سیستم‌های توزیع شده

تشخیص بن بست در سیستم‌های توزیع شده

مقدمه

امروزه کمتر سیستمی را می توان یافت که روی یک کامپیوتر متمرکز باشد. رشد روزافزون استفاده از سیستمهای توزیع شده، اهمیت تحقیق و پژوهش در راستای حل موانع و مشکلات موجود در این سیستمها را بیشتر آشکار می نماید. از جمله سیستمهای توزیع شده می توان به بانکهای اطلاعاتی توزیع شده، سیستم عاملهای توزیع شده، و سیستمهای کارگزار موبایل اشاره نمود.

سیستم توزیع شده از مجموعه ای از فرآیندهایی که از طریق ارسال پیام با یکدیگر در ارتباط اند،تشکیل شده است.یکی از مسائل مهم در سیستمهای توزیع شده در راستای مدیریت منابع، تشخیص بن بست توزیع شده است. مدیریت منابع زمانی که فرایندهای درخواست کننده در سطح شبکه در مکانهای مختلف توزیع شده اند،فرایند تشخیص را نسبت به سیستمهای متمرکز، دشوارتر می نماید.

طی دهه اخیر الگوریتم های زیادی برای تشخیص بن بست در سیستم های توزیع شده ارائه شده است که تعداد زیادی از آنها موفق به تشخیص بن بست نمی شوند و یا بن بست هایی را گزارش می کنند که در واقع وجود ندارند و یا اینکه اثبات شده است که نادرست اند.

هدف از این تحقیق مطالعه و بررسی روشهای مختلف تشخیص بن بست در سیستمهای توزیع شده، شناسایی مشکلات، محدودیت های آنها و ارائه راه حل عملی مبتنی بر واقعیات موجود در سیستمهای توزیع شده در خصوص مشکلات شناسایی شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۵
همکاری در فروش فایل یار
سمینارکارشناسی ارشد
دسته بندی کشاورزی و زراعت
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 204 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87
سمینار نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات

سمینار نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

  ترویج کشاورزی,   آموزش کشاورزی,کنفرانس های کشاورزی و دامپروری,همایش های کشاورزی و دامپروری,سمینار, سمینار

چکیده

امکانات بالقوه فراوانی برای کاربرد فناوری اطلاعات در نظام ترویج و آموزش کشاورزی وجود دارد. یکی از عواملی که برای به فعل در آمدن این امکانات نقش اساسی دارد، دیدگاه ها و نگرش های افراد استفاده کننده از آن می باشد. نگرش مثبت به فناوری اطلاعات باعث می گردد حتی اگر کاربران میزان مهارت اندکی در این رابطه در محیط کاری خود داشته باشند، برای استفاده از این فناوری در محیط کاری شان از خود علاقه نشان دهند. بدین منظور تحقیق حاضر با هدف بررسی نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی انجام گردیده است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف،کاربردی است و از لحاظ میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها میدانی است. هم‌چنین این تحقیق از لحاظ نحوه گردآوری داده ها، از نوع تحقیقات توصیفی است چون هدف آن توصیف شرایط شرایط مورد بررسی می باشد از بین روش های توصیفی نیز این تحقیق از روش تحقیق همبستگی بهره برده است . جامعه آماری تحقیق را تمام کشاورزان شهرستان اهواز تشکیل داده اند و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی با انتساب متناسب تعداد 241 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسش نامه استفاده گردید که روایی محتوایی آن توسط متخصصان تایید گردید. هم چنین با توجه به این که حداقل ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده در بخش های گوناگون پرسش نامه 0.75 بود به نظر می رسد ابزار تحقیق از پایایی مناسبی برخوردار باشد. در نهایت داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحلیل هم بستگی نشان داد که بین نگرش کشاورزان و متغیرهای تحقیق رابطه معنی داری وجود دارد. هم چنین نتایج آزمون t نشان داد که زنان نگرش مثبت تری نسبت به مردان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی داشتند. نتایج حاصل از مقایسه میانگین ها تفاوت معنی داری را بین نگرش کشاورزان با مدرک تحصیلی بالاتر نشان می دهد.

کلمات کلیدی: نگرش کشاورزان،فناوری اطلاعات،ترویج و آموزش کشاورزی،شهرستان اهواز

اهداف سمینار

هدف اختصاصی:

بررسی و واکاوی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی اختصاص دارد .

اهداف کلی:

1-بررسی و تحلیل نگرش کشاورزان به نقش فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی در شهرستان اهواز

2-ارزیابی کاربرد فناوری های جدید در افزایش ترویج و آموزش کشاورزی در کشور

3- ارائه راهکارها و پیشنهاد جدید در افزایش کیفیت آموزش و ترویج کشاورزی در بین کشاورزان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۰
همکاری در فروش فایل یار
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر رشد مهارت اجتماعی در دانش آموزان طراحی شده است و می تواند مبنای کار سازمان های آموزش و پرورش،مراکز پیش دبستانی،مدارس مقطع ابتدائی و مهد کودک ها و سایر مراکز آموزشی مرتبط با کودکان باشد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 111 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27


بررسی نقش آموزش پیش دبستانی,مهارت زبان دانش آموزان,مهارت اجتماعی دانش آموزان,مشکالات رفتاری دانش آموزانپروپوزال,رشد,نمونه سوالات دانش آموزان

بیان مسئله

دوره پیش دبستانی ضمن فراهم آوردن فرصت برای خود گردانی ، استقلال و آزادی عمل و فراهم آوردن فرصتهای متنوع یادگیری مهارتهای زبانی و اجتماعی و تضمین کیفیت در این فرصت ها و هدایت یادگیری کودکان و رفع مشکلات رفتاری کودکان زمینه پیشرفت آنان را در کلیه مراحل تحصیل ونهایتا زندگی را فراهم می کند. این دوره با توجه به شرایط حساس رشد 6سال اولیه رشد کودک نسبت به مراحل بعدی رشد و پرورش کامل استعداد ها و توجه به کودکان محروم و بچه هایی که والدین شاغل دارند و تجارب محرک برای رشد ذهنی ،زبانی ،جسمی ،اجتماعی و عاطفی کودکان فراهم می آورد و کودک را در ساختن مبنایی قوی برای رشد بعدی و بارور کردن استعداد هایش کامل می کند با اهمیت است .( بوالحسنی،1384) براساس یافته های روان شناسی و علوم تربیتی، سال های پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان نقش اساسی و تعیین کننده ای دارد. در این دوران حساس و مهم، یادگیری‌کودکان عمیق تر،‌سریعتر و آسان تر انجام می شود.توانایی های آنان درجنبه های مختلف رشد شکوفا می‌شود و پایه های اصلی شخصیت آنها شکل می گیرد.بر همین اساس بسیاری از پژوهشگران و سیاستگذاران امر آموزش، روی آموزش ها و آموزش مهارت های پیش دبستانی و دبستان تأکید دارند. در این تحقیق ابتدا به مواردی از قبیل تاریخچه مراکز پیش دبستانی و اهمیت و ضرورت آن و اهداف مربوط به رشد عاطفی ـ اجتماعی ، زبانی ، شناختی ، اخلاقی و مذهبی ، خلاقیت کودکان و راهکارهای جهت توسعه این گونه فضاها و مراکز آموزشی ارائه و پیشنهاد می شود . در پژوهش حاضر، مهارتهای اجتماعی ،زبانی و کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان به عنوان متغیرهای اصلی در نظر گرفته شده‏ اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۲
همکاری در فروش فایل یار
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان