همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیه
تا به راحتی درامد بالای ماهیانه داشته باشید


نحوه همکاری با به چه صورت است؟
خب خیلی راحت هستش شما ابتدا در سایت ما عضو میشید بعد از عضویت ما یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصول که از محصولات به روز و پر فروش هستند رو در اختیارتون میذاریم در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰۰ فایل با پورسانت ۴۰ درصد و حداقل قیمت هر فایل ۵۰۰۰ تومان در فروشگاه موجود می باشد
فرض کنید شما روزی ۱۰ تا سفارش داشته باشید که پورسانت هر کدوم به طور میانگین ۵۰۰۰ هزار تومان باشه اون وقت شما ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در ماه تنها با روزی 4 تا 5 ساعت کار مفید در اینترنت به دست آوردید.
حالا چطور می تونیم محصولات رو بفروشیم؟
خب این خیلی به پش تکار و ابتکار شما بر می گرده ولی خب روند معمول این هست که شما وبلاگ می سازید و محصولات فروشگاه شخصی خودتون رو توی وبلاگ معرفی می کنید و یا در سایت یا انجمن های مشابه دیگه محصول رو تبلیغ می کنید فراموش نکنید با خلاقیت و پشت کار از هر روشی میتونی کلی درامد داشته باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رایگان پایان نامه

مقالات خشونت خانگی

علل فراوانی خشونت علیه زنان

علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

خلاهای قوانین حمایت خانواده

خشونت فیزیکی علیه زنان

خشونت علیه زنان

خشونت خانگی علیه زنان

خشونت بر علیه زنان

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی کوچک

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی

فایل یار

طرح کسب و کار

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه

گزارش کاربینی شرکت پارس خودرو

پاورپوینت ارزیابی عملکرد بانک ها

پروپوزال تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سلامت جامعه

گرایش دانش آموزان به سیگار

عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

سیگار

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی کیفی علل گرایش دانش آموزان به سیگار

الگوی مصرف سیگار دانش آموزان

افزایش گرایش دانش آموزان به سیگار

نقد وبررسی احیاء دادسراها

قانون احیاء دادسرا

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

۸۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  با استفاده از مدل (AHP)

 


تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM , پایان نامه , رضایت مشتری , دانلود مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه دانشگاهی,پایان نامه مدیریت

چکیده

امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ارتباطات مالی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارت باطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است . لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است.

هرچند تاکنون تحقیقات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نمود ه اند، امادر حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است . و در نتیجه عوام ل تأثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است.

دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ، بررسی و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از: فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرک ها و مشوق های کارمندان. برای بررسی و اعتبارسنجی عوامل مؤثر ابتدا پرسشنامه ای ماتریسی در اختیار خبرگان قرار گرفت . اعتبار فرضیات تحقیق نیز از طریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت . سپس پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت 10 امتیازی از 1 به عنوان بسیار ضعیف تا 10 به عنوان بسیار عالی برای اندازه گیری در نظر گرفته شد، و برای نظر سنجی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های مؤثر هر کدام در اختیار کارمندان و نیز مشتریان قرار گرفت. جامعه آماری، کارمندان شعب مختلف بانک پاسارگاد شهر اصفه ان بودند، که حدود 92 نفر انتخاب شدند و همچنین مشتریان شعب مختلف نیزکه حدود 4000 نفر بودند و نمونه 200 نفر انتخاب شد ند. ضمناً ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه های کارمندان و مشتریان نیز از نمونه اولیه به دست آمده و نشان از پایایی مناسب بود. برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های هر کدام از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است.

نتایج آشکار کرد که در بین 8 عامل مؤثر از دید کارمندان بانک پاسارگاد : عامل محرک ها و مشوق ها در بالاترین اولویت و عامل سازوکار سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و به آن کمتر توجه می شود. از دید مشتریان عامل محرک ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان


توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۳
همکاری در فروش فایل یار

پروپوزال بررسی فرسودگی شغلی پرستاران بیمارستان خصوصی

بررسی فرسودگی شغلی پرستاران بیمارستان خصوصی و راه کارهای بهبود آن

بیان مسئله

امروزه نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان، با مسائل و مشکلات عدیده ای روبروست و کارشناسان مدیریت و روان شناسان سازمانی می توانند با توجه به عوامل موثر در افزایش یا کاهش کارایی انسان، بر تاثیر عوامل مثبت افزوده و از نقش عوامل منفی بکاهند(آذری و داودیان طلب،13:1390). یکی از عمده ترین مسائل شغلی که معمولاً به شکل واکنش در برابر تنیدگی های شغلی و سازمانی در میان کارکنان دیده می شود پدیده فرسودگی شغلی است. این پدیده از جمله خطرات شغلی است که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. این معضل علاوه بر بروز اثرات نامطلوب جسمی، عوارض روانی متعددی نیز به همراه داشته است.فرسودگی شغلی به عنوان حالت روان شناختی تعریف می شود که از سطوح بالای استرس های طولانی مدت در زندگی شغلی ناشی می شود (بحری بیناباج و همکاران،2007).
فرسودگی یک سندرم جسمانی و روانی به همراه خستگی است که منجر به رفتار و نگرش منفی نسبت به خود،کار و مددجویان، کار غیر مولد و غیبت از کار، کج خلقی و عدم رضایت شغلی می گردد(وینبرگ،2000).

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۴
همکاری در فروش فایل یار

پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی خدمات الکترونیک بانک سپه)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بانکداری الکترونیک,بانکداری الکترونیک بانک سپه,بانکداری الکترونیکی بانک سپه,دانلود پروپوزال بانکداری الکترونیک بانک سپه,پروپوزال بانکداری الکترونیک,پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بانک,

بیان مسئله

در یک شهر الکترونیکی، خدمات مورد نیاز شهروندان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی تدارک دیده شده ارائه می گردد. بدیهی است که میزان آشنایی شهروندان، با چگونگی ارائه غیر حضوری این خدمات و بالاتر از آن افزایش مقبولیت شیوه های ارائه خدمات الکترونیکی از سوی شهروندان به اطلاع رسانی در سطح بالا و ایجاد زمینه های فرهنگی لازم قبل از ارائه اختیاری یا اجباری خدمات الکترونیکی نیاز دارد. خدمات بانکداری الکترونیکی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله گستردگی مخاطبان در سطح اقشار جامعه که به نوبه خود گستردگی مراجعان بالقوه و بالفعل را به دنبال دارد و اثراتی که استفاده صحیح از خدمات الکترونیکی برکاهش مشکلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان را به دنبال دارد، از جایگاه ویژه ای در خدمات الکترونیکی شهری برخوردار می باشد.

نظام بانکی کشور ، در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری کلان‌، اقدام به گسترش سیستم خدمات بانکداری الکترونیکی نموده است و به موازات آن با راه اندازی مرکز فابا (فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور) و کارگروه های تخصصی درون آن به ارتقاء کیفیت ارائه این خدمات همت گمارده است.از جمله این اقدامات می‌توان به امکان دریافت خدمات بانکی از طریق اینترنت، دستگاه های خودپرداز و پایانه‌های فروش اشاره کرد.

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانکی کشور در قالب نظام بانکداری الکترونیکی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانکی در این زمینه ارتقاء نیافته است و میزان استفاده درصد قابل توجهی از شهروندان از خدمات الکترونیکی بانک ها به دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدود شده است. اما هدف نهایی از ساماندهی نظام بانکداری الکترونیکی، به حداقل رساندن و در صورت امکان حذف کامل مراجعه مشتریان به بانک ها جهت انجام خدمات بانکی است. البته تقویت زیر ساخت های مخابراتی و گسترش فرهنگ و آموزش استفاده از ابزار های مخابراتی (به ویژه اینترنت) در دریافت خدمات بانکی پیش نیاز مهم گسترش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی است که تلاش نظام بانکی کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بین میزان رضایت مشتریان و خدمات الکترونیک بانک رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به سان بودن استفاده ازآن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به سودمند بودن استفاده از آن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

,پروپوزال باکداری,پروپوزال بانکداری الکترونیک,بانکداری اینرنتی بانک سپه,بانک سپه,موبایل بانک سپه,تلفن بانک سپه,موانع استفاده از بانکداری الکتونیک,موانع بانکداری الکترونیک,پروپوزال رشته مدیریت

 

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

برای خرید و دانلود فایل ها و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

کلمات کلیدی
موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکیموانع استفاده از بانکداری الکترونیکیخدمات الکترونیک بانک سپهپروپوزال موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکیبانکداری الکترونیکیبانکداری الکترونیکبانکداری الکترونیکی بانک سپهبانک سپهخدمانت اینترنتی بانک سپهموبایل بانک سپهخدمات نوین سیستم بانکی کشورنظام بان

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۵
همکاری در فروش فایل یار

بررسی میزان افسردگی دانشجویان دختر بومی و غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی

بیان مسئله

شاید کمتر کسی باشد که در طول زندگی خود لحظاتی از نگرانی و افسردگی را احساس نکرده باشد . افسردگی یک اختلال شایع عاطفی است . اگر شدت اینحالت از حد معمول بگذرد ، عرصة زندگی را بر فرد تنگ کرده او را از همه چیز حتی از خودش بیزار می کند . بنظر می رسد ادعای اینکه اصولاً افسردگی جزئی از زندگی بشر است زیاد مشکل نباشد .تورو می گوید :« اکثر مردم عمرشان در افسردگی خاموش می گذرد » و شوپنهاور چنین نوشت :« زندگی انسان بین ملال و اندوه نوسان دارد ».

دراین تحقیق افسردگی عبارت از واکنشی است در برابر عوامل اجتماعی و محیط .بعبارت دیگر حالتی است عاطفی به نحوی که فرد قدرت و توانایی لازم و کافی برای انجام امور و تکالیف عادی روزمرةخود را ندارد و کاهش چشمگیر در فعالیتهای سازندة وی دیده می شود .افراد افسرده گرایش دارند به اینکه به تشریح درونی شکستها و تشریح بیرونی موفقیت هایشان بپردازند ، بعبارت دیگر به بروز و بیان شکست هایشان و عدم بروز موفقیت هایشان می پردازند . امروزه دانشمندان رشتة روانشناسی و روانپزشکی انسان را بعنوان مجموعه ای متشکل از واحدهای زیستی ، روانی ـ اجتماعی می شناسند .( نور بالا ، احمد ، رابطة بین مذهب و بهداشت روانی از دیدگاه اسلامی ـ دارو و درمان ، 1371 ، تهران ).

بین انسان و محیط زندگیش کنش و واکنش مداوم وجود دارد بطوری که رفتار در کشاکش بین نیروهای محیط و عکس العمل های فرد شکل می گیرد . عواملمحیطی نقش مهمی درنوع رفتار او به عهده دارند . مسئله تحقیق حاضر در اینجا بیان این موضوع است که آیا تغییر و تحول در محیط فرد می تواند عاملی برای تغییر خلق و عاطفة وی قلمداد گردد . به عبارتی دیگر آیا استرس های ناشی از قرار گرفتن در محیط فیزیکی جدید با انتظارات و مسئولیتهای جدید می تواند عامل بروز تغییرات عاطفی ـ روانی در فرد گردد .سؤال پژوهش حاضر در این زمینه مطرح می شود که آیا ارتباطی بین میزان شیوع افسردگی و بومی یا غیر بومی بودن دانشجویان وجود دارد یا خیر ؟ و اگر ارتباطی وجود دارد آیا این ارتباطات فقط تحت تأثیر همین تغییر در شرایط محیط زندگی است یا اینکه عوامل و فاکتورهای متعدد و متنوع دیگری در این زمینه دخیلند ؟ عواملی مثل زمینة زیستی ویا دلواپسی های آنان از آیندة شغلی و اقتصادی ، همراه با وجود ابهام در این زمینه ها می تواند درفرد درجاتی از پایین بودن خلق و افسرده خویی را ایجاد نماید .

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

میزان افسردگی در بین دانشجویان دختر غیر بومی نسبت به دانشجویان دختر بومی بالاتر است .

فرضیات فرعی:

 بین سن دانشجویان دختر غیر بومی نسبت به دانشجویان دختر بومی رابطه معناداری وجود دارد .

بین تاهل و تجرد دانشجویان دختر غیر بومی نسبت به دانشجویان دختر بومی  رابطه معناداری وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 


کلمات کلیدی
بررسی میزان افسردگی دانشجویان دختر بومی و غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی,افسردگی دانشجویان دختر بومی و غیر بومی دانشگاه,علت افسردگی دانشجویان,افسردگی دانشجویان,میزان افسردگی دانشجویان,افسردگی دانشجویان دختر,

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۴
همکاری در فروش فایل یار

پروپوزال بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی

بیان مسئله

  حسابداری یک سیستم پردازش اطلاعات می‌باشد که رویداد‌های مالی موثر بر سازمان‌ها را شناسایی و اثرات اینگونه رویداد‌ها را به تصمیم‌ گیرندگان گزارش می‌کند.

اطلاعات ارائه شده توسط سیستم حسابداری، بستری جهت اتخاذ تصمیمات آگاهانه را فراهم می‌سازد. از این رو می‌بایست مربوط و قابل اتکا باشند. از آنجا که پول وسیله مبادله و مقیاس مشترک اندازه گیری در کلیه مبادلات اقتصادی است ، در حسابداری نیز معاملات و عملیات مالی برحسب واحد پول اندازه گیری شده و اطلاعات مالی برحسب پول گزارش می شود . ارزش واقعی پول و قدرت خرید آن در گذر زمان کاهش می یابد. در چنین شرایطی حسابداری تورمی، صورتهای مالی را تعدیل و آنها را به ریال های همگن شده‌ای تبدیل نموده و میزان اثرگذاری (مربوط بودن) اطلاعات را تا میزان زیادی ارتقا می‌بخشد .[1]

تورم، تغییرات پایدار در قیمت‌های نسبی است که موجب ایجاد تغییر در سطح عمومی قیمت های یک اقتصاد می‌گردد و در نتیجه ی آن، برخی افراد فعال در آن اقتصاد متضرر خواهند شد. بنابراین می توان افزایش سطح عمومی قیمت ها (کاهش قدرت خرید عمومی پول ) را در اصطلاح تورم نامید. درمقابل می‌توان کاهش سطح عمومی قیمت ها ( افزایش قدرت خرید عمومی پول ) را نیز رکود تلقی کرد]2[.

ماهیت تغییرات قیمتها معرف ارزش مبادله کالا و خدمات در اقتصاد است . این کالاها و خدمات شامل عوامل تولید و اقلام لازم در مراحل واسطه ساخت ، اقلام نگهداری شده برای انتفاع از افزایش قیمت و اقلامی است که به قصد مصرف تحصیل شده اند

فرضیه ‏های تحقیق:

1- تهیه صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی موجب بهبود تصمیم‌گیری های مدیریتی و راهبردی در سازمان توسعه منابع انرژی می‌گردد .

2- تهیه صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی موجب بهبود تصمیم‌گیری‌های عملیاتی می‌گردد .

3- تهیه صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی موجب بهبود تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری می‌گردد .

همچنین تأثیر کلی استفاده از حسابداری تورمی در اتخاذ تصمیمات مذکور بررسی می‌گردد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۹
همکاری در فروش فایل یار

پروپوزال هدفمندی یارانه ها و بررسی عملکرد آن در صنعت

هدفمندی یارانه ها و بررسی عملکرد آن در صنعت


هدفمندی یارانه ها , فاز اول هدفمندی یارانه ها,آثار هدفمندی یارانه در صنعت سیمان,دانلود پروژه مدیریت,پروژه در مورد هدفمندی یارانه ها,بررسی آثار هدفمندی یارانه ها,تاثیر هدفمندی یارانه ها در صنعت,تاثیر هدفمندی یارانه در صنایعفاز,عملکرد ,

بیان مسئله

 

فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال 90 در حالی اجرا شد که سهم 20 درصدی صنعت از محل اجرای این قانون در عمل اختصاص نیافت. در ابتدای اجرای قانون هدفمندی یاران هها در سال 89 مقرر شد 30 درصد از درآمد حاصل از اجرای این قانون به عنوان یارانه به بخش تولید شامل صنعت، کشاورزی، حمل ونقل، خدمات و شهرداری اختصاص یابد که این سهم در قانون بودجه 90 به 20 درصد تقلیل پیدا کرد.حمایت از صنایع در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها در قالب بسته‌های حمایتی بود. قیمت گذاری، اقدامات جبرانی و بهره‌وری سه محور اصلی بسته حمایتی این بخش برشمرده شد. اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در بلندمدت اثر مثبتی خواهد داشت و باعث رونق اقتصادی می شود. با توجه به اینکه در گذشته ساختار اقتصادی با مشکلاتی مواجه بود، در راستای حل آن دیدگاه های کارشناسی در قالب این دو طرح مطرح شد؛ لایحه هدفمند کردن یارانه ها و قانون اصل ۴۴ به عنوان سرفصل های اساسی در کشور، اقتصاد را وارد فضای جدیدی می کند.

از سویی به نظر می رسد که اثر مثبت و منفی تصویب این قوانین به دوره زمانی اجرای آنها بستگی دارد، می توان اذعان کرد در بلندمدت قطعاً اثر مثبتی بر روی بازار خواهد داشت، به طوری که شرکت‏هایی که از نظر کارایی و بهینه بودن فناوری در وضعیت مناسبی قرار دارند، اثر مثبتی از اجرای این لایحه خواهند گرفت . در هدفمند کردن یارانه ها شرکت‏هایی که انرژی بیشتری مصرف می کنند، تحت فشار قرار گرفته و با اصلاح ساختار، کارایی خود را بالا خواهند برد که از نظر بخش صنعت، نقطه گیر در همین جا نهفته است زیرا که صنعت و تولید اصولا به انرژی نیاز مبرم دارد  و در شرایط کنونی که بحران اقتصاد جهانی صدمات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشورها وارد کرده بایستی واحدهای تولیدی را طوری حمایت کنیم که بتوانند با تغییر ساختار تولیدی، هم کیفیت کالاهای تولیدی خود را بالا ببرند و هم با کاهش قیمت تمام شده بتوانند در بازار رقابتی حضور داشته باشند .

بنابراین با توجه به جمیع جهات تاثیر این قانون بر بخش‌های تولیدی و صنعتی بیشتر ملموس خواهد بود، اگر واحدهای تولیدی را به حال خودشان رها نکنیم، لذا لازم است در ابتدا بانک ها با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به تأمین نقدینگی و تأمین اعتبارات لازم، در اصلاح خط تولید و خرید ماشین آلات لازم به کمک واحدهای تولیدی و صنعتی آمده زیرا با کاهش بوروکراسی و زمان پرداخت تسهیلات در عمل قادر خواهند بود واحدهای تولیدی را کمک نمایند . چرا که حذف یارانه‌های بخش تولید و واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی، قیمت تمام شده کالاها و خدمات در بخش صنعت را افزایش داده و با این روند کالاهای تولید داخل از قدرت رقابت‌پذیری بیشتری در مواجهه با کالاهای وارداتی برخوردار خواهند بود .

با توجه به اهمیت موضوع هدفمندی یارانه ها و تحت تاثیر قرار دادن شرایط صنعت برای اولین بار در کشور پروژه ملی با هدف بررسی تاثیر قانون هدفمندی یارانه ها بر شاخص های بهره وری صنعت کشور آغاز نمود. هدف از اجرای پروژه این می باشد که پس از اجرای قانون هدفمند نمودن یارانه ها بسیاری از بنگاه های اقتصادی با تهدید مواجه شده اند.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۸
همکاری در فروش فایل یار

پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان

تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان بانک صادرات ایران

بیان مسئله

مفهوم بازاریابی اجتماعی بر این پایه استوار است که هر سازمان باید نخست نیازها، خواسته‌ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین کند؛ سپس در مقایسه با رقبا این نیازها و خواسته‌ها را به صورت کارآمدتر و مؤثرتری تأمین کند به نحوی که بقا و بهبود رفاه مشتری و جامعه هر دو فراهم گردد.علیرغم این که این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری بسیار نو پا است، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد. بازاریابی اجتماعی در دهه 1970 به عنوان یک حوزه علمی کامل و مستقل پا به عرصه گیتی نهاد. فیلیپ کاتلر و جرالد آلتمن دو تن از اندیشمندان و صاحبنظران مشهور بازاریابی، این حوزه علمی جدید را معرفی کردند. آنها عقیده داشتند که مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری می تواند برای فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهای انسانی مورد استفاده قرار گیرد. اصرار کاتلر و آلتمن بر این نکته بود که تفاوت عمده و اساسی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه های بازاریابی در اهداف و مقاصد بازاریابی اجتماعی و تشکیلات آن متجلی است. رسالت اصلی بازاریابی اجتماعی تاثیر گذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است. (خورشیدی و مقدمی، 1382)

مسئله قابل بحث در محدوده مفهوم بازاریابی اجتماعی این است: در عصر مشکلات زیست ـ محیطی، کمبود منابع، رشد فزاینده جمعیت، تورم جهانی و فراموشی خدمات اجتماعی آیا بازاریابی محض کافی است! و پرسشی که مفهوم بازاریابی اجتماعی مطرح می‌کند این است: چنانچه شرکتی خواسته‌های فعلی را درک و تأمین نماید، آیا در بلند مدت نیز همواره بهترین روش را برای مصرف کنندگان و جامعه به کاربرده است؟ بنا بر مفهوم بازاریابی اجتماعی، مفهوم بازاریابی محض، تضادهای ممکن بین خواسته‌های کوتاه مدت مشتری و رفاه بلند مدت او را از نظر دور می‌دارد.یک سیستم بازاریابی باید نیازهای مصرف کننده را درک کند و بدان پاسخ دهد. همچنین سیستم بازاریابی باید در جهت بهبود زندگی مصرف کنندگان تلاش کند. بازاریابان حین انجام وظیفه برای تأمین نیازهای مصرف کنندگان ممکن است دست به اقداماتی بزنند که برای بعضی‌ها خوشایند یا سودمند نباشد. مدیران بازاریابی باید بدانند چه انتقادات عمده‌ای بر بازاریابی وارد می‌شوند.

در اکثر تحقیقات صورت گرفته به وسیله‌ی بسیاری از  نویسندگان پیشنهاد شده است تا مشتریان وفادار به عنوان یک دارائی رقابتی حفظ شوند. بسیاری از پژوهشگران بازاریابی بر نقش حیاتی میان‌فردی بین مشتری و فروشنده در رضایت مؤثر مشتری، ایجاد نگرش‌های مطلوب به برند و تقویت پیوند میان مشتریان و برند تأکید می‌کنند وفاداری مشتریان، کلید موفقیت تجاری قلمداد می‌شود .مشتریان وفادار اهمیت بسیاری یافته‌اند با 5 درصد افزایش در وفاداری مشتریان، سود به میزان 25 تا 85  افزایش می‌یابد که به این نرخ هزینه وفاداری گفته می‌شود. موضوع وفاداری مشتری به یک محصول یا نشان تجاری خاص حائز اهمیت فراوانی است، چرا که می توان گفت با اهمیت ترین دارایی بسیاری از شرکتها مشتریان وفادار آنها می باشند. تحقیقات تجربی نشان می دهد که هزینه جذب یک مشتری جدید 25 تا 400 درصد بیشتر از هزینه های حفظ مشتریان فعلی است. بنابراین با افزودن 5 درصد به هزینه های مربوط به حفظ مشتریان فعلی خود می توان تا 75 درصد به میزان سودآوری شرکت افزود. البته تجزیه و تحلیل مذکور بر این فرض استوار است که مشتریان فعلی سودآور باشند. یا به عبارت دیگر، ارزش چرخه حیات آنها (درآمدی تحقق یافته از محل خریداری آنها طی مدت زمانی که از شرکت خریداری می کنند منهای هزینه های لازم برای حفظ آنها) مثبت است. (هوروتیز3، 1380، ص98-97) ریچارد اولیور4، تعریف از وفاداری را به این صورت مطرح کرده است «وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می‌شود، تا همان مارک یا محصول علی‌رغم تلاش‌های بازاریابی بالقوه رقبا و تأثیرات آنها، خریداری گردد (حیدر زاده،1387). تحقیق در مورد وفاداری مشتریان به طور عمده‌ای بر روی وفاداری در مورد محصول یا مارک تمرکز داشته است.

توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۱
همکاری در فروش فایل یار

فهرست مطالب

عنوان....................................................................................... صفحه

مقدمه........................................................................................................................ 1

تاریخچة بانک رفاه کارگران..................................................................................... 2

چارت سازمانی.......................................................................................................... 3

موقعیت و آدرس بانک............................................................................................. 3

تسهیلات ارزی و صادراتی بانک رفاه ....................................................................... 4

تسهیلات قبل از صدور کالا....................................................................................... 4

تسهیلات بعد از صدور کالا ...................................................................................... 7

تسهیلات ارزی.......................................................................................................... 9

انواع خدمات ریالی و ارزی بانک رفاه..................................................................... 11

انواع تسهیلات بانک رفاه و مدارک لازم................................................................ 12

مضاربه.................................................................................................................... 12

مشارکت مدنی........................................................................................................ 14

تسهیلات سلف........................................................................................................ 18

فروش اقساطی......................................................................................................... 19

تسهیلات اجاره به شرط تملیک............................................................................... 22

تسهیلات جعاله........................................................................................................ 23

تسهیلات قرض الحسنه ........................................................................................... 25

تسهیلات وجوه اداره شده ....................................................................................... 35

ثبت های حسابداری در بانک................................................................................. 40

کلمات کلیدی
بانک رفاه،کارآموزی،تسهیلات،حسابداری

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۵
همکاری در فروش فایل یار

عنوان: دانلود داده های آماری متغیرهای حسابداری و مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 88 الی 93

دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد

فرمت:EXCEL

یکی از مشکلاتی که دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، مدیرت مالی و تا حدودی اقتصاد در تدوین و نگارش پایان نامه ها و مقالات علمی خود با آن مواجه هستند، جمع آوری داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای آزمون فرضیه ها می باشد به طوری که به جرأت می توان گفت گذشته از صرف هزینه، بیشتر از دو سوم زمان دانشجویان صرف جمع آوری داده می گردد. ما این مشکل دانشجویان را حل کردیم تا با فراغ بیشتری بتوانند به دیگر فصلهای پایان نامه و مقالات خود بپردازند به این ترتیب که در این فایل داده های آماری آماده مربوط به 79 شرکت فعال در بورس اوراق بهادار تهران را برای فاصله زمانی سالهای 1388 الی 1393 چمع آوری کردیم به طوری که دانشجویان و محققان با تهیه این فایل تنها با وراد کردن داده ها در نرم افزارهای مربوطه به تجزیه و تحیل تحقیقات خود بپردازند

به طور کلی این فایل شامل داده های آماری آماده 79 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فاصله زمانی 1388 الی 1393 می باشد مغیرهایی که در این فایل داده های  آماده  آماری آنها جمع آوری شده است شامل متغیرهای اهرم مالی(LEVERAGE)، نسبت قیمت به سود(P/E)، ارزش بازاری به دفتری(M/B)، اندازه(SIZE)، ضریب بتا(RISK)، اهرم مالی صنعت (Industry Leverage)،درجه تمرکز صنعت (Concentration) که بر اساس شاخص هرفیندال محاسبه شده است و بازده غیر عادی(CAAR) می باشد.همان طور که ملاحضه می شود متغیرهای اعلامی، متغیرهایی هستند که در بیشتر پایان نامه ها و مقالات به عنوان متغیر مستقل یا وابسته در مدل های مربوطه مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید و دانلود فایل ها و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

کلمات کلیدی
دانلود داده های آماری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1388 الی 1393دانلود داده های آماری شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران ویژه انجام پایان نامه و تحقیقات رشته های حسابداری،مدیریت مالی و اقتصادداده های آماری متغیر اهرم مالی(LEVERAGE)داده های آماری متغیرنسبت قیمت به سود(PE)داده های آماری متغیرارزش بازاری به دفتری(MB)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۳
همکاری در فروش فایل یار

پروژه محاسبات عددی پیشرفته

روشهای حل عددی معادلات دیفرانسیل سهموی و بیضوی

مقدمه:

از آنجا که روش حل یک معادله دیفرانسیل پاره ای به نوع معادله بستگی دارد، انواع مختلف آنها را باید مشخص کرد. اعمال شرایط اولیه و شرایط مرزی نیز بستگی به نوع معادله دارد. بیشتر معادلات حاکم در دینامیک سیالات و انتقال حرارت به صورت معادله دیفرانسیل پاره ای مرتبه دوم بیان میشوند و از این رو دسته بندی آنها را در این فصل بررسی میکنیم.

 معادلات دیفرانسیل پاره ای خطی و غیر خطی

معادلات دیفرانسیل پاره ای را میتوان به معادله خطی و غیر خطی دسته بندی کرد. در یک معادله دیفرانسیل خطی، متغیرهای وابسته به صورت خطی وارد معادله میشوند، یعنی ضرب متغیر وابسته و مشتقهای آن در معادله وجود ندارد. جوابهای جداگانه این گونه معادلات را میتوان به هم افزود. مثلا دو جواب جداگانه معادله را میتوان باهم جمع کرد تا جواب سومی برای معادله اصلی به دست آید. معادله موج یک بعدی، مثالی از یک معادله دیفرانسیل پاره ای خطی است.


توضیحات کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۰
همکاری در فروش فایل یار
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان