همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیه
تا به راحتی درامد بالای ماهیانه داشته باشید


نحوه همکاری با به چه صورت است؟
خب خیلی راحت هستش شما ابتدا در سایت ما عضو میشید بعد از عضویت ما یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصول که از محصولات به روز و پر فروش هستند رو در اختیارتون میذاریم در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰۰ فایل با پورسانت ۴۰ درصد و حداقل قیمت هر فایل ۵۰۰۰ تومان در فروشگاه موجود می باشد
فرض کنید شما روزی ۱۰ تا سفارش داشته باشید که پورسانت هر کدوم به طور میانگین ۵۰۰۰ هزار تومان باشه اون وقت شما ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در ماه تنها با روزی 4 تا 5 ساعت کار مفید در اینترنت به دست آوردید.
حالا چطور می تونیم محصولات رو بفروشیم؟
خب این خیلی به پش تکار و ابتکار شما بر می گرده ولی خب روند معمول این هست که شما وبلاگ می سازید و محصولات فروشگاه شخصی خودتون رو توی وبلاگ معرفی می کنید و یا در سایت یا انجمن های مشابه دیگه محصول رو تبلیغ می کنید فراموش نکنید با خلاقیت و پشت کار از هر روشی میتونی کلی درامد داشته باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رایگان پایان نامه

مقالات خشونت خانگی

علل فراوانی خشونت علیه زنان

علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

خلاهای قوانین حمایت خانواده

خشونت فیزیکی علیه زنان

خشونت علیه زنان

خشونت خانگی علیه زنان

خشونت بر علیه زنان

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی کوچک

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی

فایل یار

طرح کسب و کار

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه

گزارش کاربینی شرکت پارس خودرو

پاورپوینت ارزیابی عملکرد بانک ها

پروپوزال تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سلامت جامعه

گرایش دانش آموزان به سیگار

عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

سیگار

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی کیفی علل گرایش دانش آموزان به سیگار

الگوی مصرف سیگار دانش آموزان

افزایش گرایش دانش آموزان به سیگار

نقد وبررسی احیاء دادسراها

قانون احیاء دادسرا

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

۱۴ مطلب در اسفند ۱۳۹۴ ثبت شده است

شبیه سازی و مدلسازی بیو سنسور ترانزیستوری با اثرات میدان نانوسیم ساخته شده از اکسید روی

خلاصه

مدل ریاضی سه بعدی برای بیو سنسور ترانزیستوری با اثرات میدان نانو سیم ساخته شده از جنس اکسید روی (ZnO NW-FET) برای اتصال streptavidin/biotin ارائه  می دهیم. قبلاً پیاده سازی به صورت فیزیکی به روش نشست بخار (PVD) باعث ساخت نانو سیم ZnO NWs با قطر 120-50 نانو متر و طول 7.1-2 میکرون  انجام شده است.  مدل ما با این ابعاد و با کمک مدل مولکول کروی با توزیع بار یکنواخت  که در یک حلال با یبک یون تک ظرفیتی شناور شناور است مطابق شکل 1، توسعه داده شده است. با اعمال معادله بولتزمن-پواسن برای مرز و شرایط پیوستگی، عباراتی برای  توزیع پتانسیل الکترواستاتیک به دست آورده می شود. این توزیع برای به دست آوردن ولتاژ ورودی و توسعه منحنی I-V  برای ZnO NW-FET هنگامی که به عنوان بیوسنسور استفاده می شود ، به کار می رود.  در ناحیه اشباع منحنس های I-V  تغییرات کوچکی در ولتاژ ورودی که منجر به تغییرات بزرگتر نمایی  در جریان درین ( drain) می شود را نشان می دهد. این مسئله باعث تشخیص بیو مولکول منفرد می شود./

شبیه سازی و مدلسازی بیو سنسور ترانزیستوری با اثرات میدان نانوسیم ساخته شده از اکسید روی,شبیه سازی و مدلسازی بیو سنسور ترانزیستوری با اثرات میدان نانوسیم ,شبیه سازی و مدلسازی بیو سنسور ترانزیستوری ,

  نمایش فوری میکروسکوپ اسکن الکترونی از سنتز نانوسیم های اکسید روی به روشPVD 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

معادله پواسن- بولتزمن

اکسید روی

ترانزیستور با میدان اثر نانو سیم

نتایج

خلاصه

منابع

 



کلمات کلیدی
شبیه سازی و مدلسازی بیو سنسور ترانزیستوری,مدلسازی بیو سنسور ترانزیستوریاثرات میدان نانوسیم ساخته شده از اکسید روی,مدل سازی بیو سنسور ترانزیستور,یشبیه سازی بیو سنسور ترانزیستوری,نانو سیم اکسید روی,مدل ریاضی سه بعدی برای بیو سنسور ترانزیستوری,بیو سنسور ترانزیستوری با اثرات میدان نانو سیم,بیو سنسور ترانزیستوری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۸
همکاری در فروش فایل یار
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 207
فرمت فایل zip
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18


دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 11اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا


کاربینی,کاربنی بانک,کاربنی بانک ملی,گزارش کاربنی کاردانی,گزارش کاربینی بانک ملت,گزارش کارینی بانک ملت,دانلود کاربینی بانک,فایل یار,کسب درآمد دانشجویی,همکاری در فروش فایل,بانک ملت,گزارش کارآموزی ملت

تشریح جریان فرآیند کار:

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران،بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیاندر تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و تحت شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیدوعملیات اجرایی بانک نیز از همان تاریخ آغازشد

با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملتبه 5/33 میلیاردریال رسید. آخرین افزایش سرمایه شرکت در تاریخ 19 مرداد 1384 بالغ بر11,861میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و اندوخته‌ی تسعیر دارایی‌ها وبدهی‌‌های ارزی انجام‌شد.

به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها مورخ 17فروردین 87 و تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره 68985/ت 37925 مورخ 2 مرداد 86 شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.

بانک ملت در حال حاضر باسرمایه33100 میلیارد ریال به‌عنوان یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است کهدرچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نمایند.

مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات،توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها،اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناختنیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور،فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است

تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه 3می باشد.دارای 20پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

عکس بخشی از گزارش کاربینی

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
1.تشریح جریان فرآیند کار
2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
1.ویژگی‌های مهارتی
2.دانش و استعدادهای موردنیاز
3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
1.سختی و پیچیدگی کار
2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۰
همکاری در فروش فایل یار

گزارش کاربینی بانک ملی همراه پاورپوینت

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 11اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 11 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

در مورد فرایندهایی که در سازمان مزبور انجام می شود به طور کلی باید گفت:بانک موسسه ایست مالی که در زمینه دریافت و پرداخت وجوه و صدور انواع چکهای تضمینی و بین بانکی و اعطای تسهیلات به مشتریان فعالیت می کند.

شعبات دارای درجه هستند که این درجه بر حسب حجم فعالیت شعبه,میزان سپرده ها,مانده شعبه،درصد رشد وکادر شعبه مشخص می شود.

تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه 3می باشد.دارای 11پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

عکس بخشی از گزارش کاربینی

ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,گزارش کاربینی در بانک,کاربینی بانک,کاربینی بانک ملی,دانلود کاربینی بانک,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
1.تشریح جریان فرآیند کار
2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
1.ویژگی‌های مهارتی
2.دانش و استعدادهای موردنیاز
3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
1.سختی و پیچیدگی کار
2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۶
همکاری در فروش فایل یار
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394دارای 22 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 66
فرمت فایل zip
حجم فایل 213 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14


امروزه ادارات گمرک با مشکلات مهمی که ناشی از افزایش حجم کار، ثابت ماندن یا کاهش سطح منابع، انتظارات اقتصادی بالا و فشار تأمین درآمدهای دولتی، تسهیل تجارت، سیاست‌های تجاری، حمایت‌های اجتماعی و تأمین امنیت ملی است، مواجه هستند. به منظور مقابله با این فشارها، گمرکات سراسر جهان به‌دنبال بهره‌برداری از فناوری اطلاعات به‌عنوان ابزاری جهت افزایش تأثیر و کارآیی خود هستند. تحول در فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر بسزایی بر عملکرد گمرکات خواهد داشت، چه از لحاظ محدوده تجاری که گمرک در آن فعالیت می‌کند و چه از حیث مسئولیت‌های روزمره‌ای که انجام می‌دهد. نگرش‌های نوین تجاری و رقابت تنگاتنگ در عرصه تجارت، شرکت‌های تجاری بزرگ در سراسر جهان را برآن داشته است که سرمایه عظیمی را معطوف فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های آن کنند. فن آوری اطلاعات با محوریت دانش و خردگرایی انسان و اندیشه هایش به منظور بهره برداری از اندیشه و سپردن امور تکراری و غیر اخلاق به ماشین و همچنین افزایش کارایی و آزادسازی مهارتهای انسانی، در دهه های اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته است. فناوری اطلاعات که حاصل تلاقی پردازش داده ها، ارتباطات و مخابرات می باشد، باعث مکانیزه شدن سیستم های ارتباطی و افزایش ظرفیت های انتقال داده، شده است و این امر موجبات افزایش سرعت وکیفیت تصمیم گیری و مدیریت کالا را فراهم ساخته است.دفتر فناوری اصلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران، در راستای تحقق یکی از محورهای پنجگانه طرح جامع گمرک نوین، ارتقا و بروزآوری فن آوری های مورد استفاده در سازمان با توجه ویژه به فن آوری اطلاعات، با بهره گیری از سامانه های متمرکز اطلاعاتی در راستای ارتقا سطح عملکرد کسب و کار سازمان، امکان ارایه خدمات گمرکی بهینه، تعامل کارامد با سازمانهای همجوار و بین المللی گمرکی و صیانت شایسته از حقوق دولت، جامعه و ذینفعان کلیدی با توجه ویژه به توسعه بسترهای ارتباطی و امنیت اطلاعات معطوف داشته است.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۴
همکاری در فروش فایل یار
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 67
فرمت فایل zip
حجم فایل 165 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

عکس بخشی از گزارش کاربینی

کاربینی بانک صادرات,کاربینی بانک,گزارش کاربینی,گزارش کاربینی بانک,گزارش کاربینی بانک صادرات,دانلود رایگان کاربینی بانک


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۴۱
همکاری در فروش فایل یار
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394دارای 11 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 157
فرمت فایل zip
حجم فایل 164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
گزارش کاربینی بانک سرمایه


بانک سرمایه به استناد ماده واحده قانون اجازه تأسیس بانکهای غیردولتی مصوب 1379 ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب تیرماه 1351 قانون عملیات بانکداری بدون ربا و با رعایت قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفندماه 1347 و همچنین با رعایت سایر قوانین جاری و مقررات اساسنامه و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیتهای سازنده و مثمر ثمر و درجه اقتصادی و به ویژه در زمینه پولی و بانکی در تاریخ 4/10/1384 تحت شماره 262377 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تحت عنوان شرکت بانک سرمایه (سهامی عام) ثبت و به عنوان ششمین بانک خصوصی ایران و اولین بانک خصوصی با بیشترین سرمایه اولیه در کشور به مبلغ 3535 میلیارد ریال براساس مجوز 4613/ه مورخ 18/10/1384 صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عملاً فعالیت خود را در عرصه بانکداری کشور آغاز نموده است. بانک سرمایه تلاش می کند تا بالاترین ارزش افزوده برای ذینفعان از طریق توسعه بازارهای داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مدرن بانکی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات پولی و بانکی به مشتریان خود شعار بانک سرمایه است را تحقق بخشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۷
همکاری در فروش فایل یار

گزارش کاربینی بانک سپه

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394


  کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 درسالهای اخیر، صنعت بانکداری شاهد رقابت شدید توام با فرصتها و تهدیدهای زیادی بوده است‌. به طور مسلم هیچ بانکی نمی‌تواندارائه دهنده تمامی خدمات ممکن باشد و در زمینه خدماتی که ارائه می دهد ، بهترینباشد. بانک ها می توانند با بررسی نقاط قوت خویش و فرصتهای موجود در بازار،استراتژی هایی را پیش بگیرند که به یک جایگاه رقابتی مناسب در بازاردست یابند. اینمقاله بعضی از مباحث مرتبط با جایگاه‌یابی بانک را مورد بررسی قرار می دهد. شیوههایی که بتوان از طریق آنها به موقعیتهای متمایزی نسبت به رقبا دست یافت.

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیتهای عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تاثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. اولین بانک ایرانی با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تاسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح گردید.

بانکداری، ورودی ها و خروجی‌های گوناگونی دارد. بانکها با انجام عملیات بانکداری، ورودی‌های این سیستم را به خروجی‌های آن تبدیل می‌کنند . بانکها اعم ازدولتی یا خصوصی دررقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند. واقعیت آن است که دراین رقابت،پیروزی با بانکهایی است که سهم بیشتری از بازار را با کمترین هزینه به خود اختصاصدهند.

 تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه  ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 9پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند وتحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.



گزارش کاربینی بانک سپه,دانلود گزارش کاربینی بانک سپه,گزارش کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک سپه,دانلود گزارش کاربینی رایگان,
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۶
همکاری در فروش فایل یار

گزارش کاربینی بانک پاسارگاد

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 

بانک پاسارگاد بموجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است.

حاصل یک تفکر 8 ساله است که از سال 1376 توسط مدیران یا راهبران فکری آن پایه گذاری شده و از نیمه سال 1383 گامهای اجرایی برای تاسیس بانک برداشته شد.

پذیره نویسی بانک در 11 مرداد 1384 انجام، مجمع موسس در 5 شهریور 1384 برگزار ، مجوز تاسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد.

نخستین شعبه بانک همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع) در تاریخ 23 آذر 1384در شهر مشهد مقدس بطور رسمی گشایش یافت و آغاز به ارائه خدمت به هموطنان نمود.

جامعه موسسان مشتمل بر یک مجموعه (دارایی اجتماعی، دارایی فنی، پشتیبان مالی) مرکب از 130نفر از انجمن های علمی دانشگاه ها و آموزش عالی، 130هزار نفر از اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه و همچنین موسسه های اقتصادی و صندوق بازنشستگی، گروه صنعت، گروه پیمانکارن ، 160 نفر از انبوه ساز و سرمایه گذار در بخش مسکن ، 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان هستند.

هم اکنون تعداد سهامداران بانک5/1 میلیون نفر است و شعبه های بانک علاوه بر تهران در سایر شهرستان ها راه اندازی شده است.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 
 
 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک



کلمات کلیدی
گزارش کاربینی بانک پاسارگاددانلود گزارش کاربینی بانک پاسارگاددانلود گزارش کاربینی بانککاربینی بانک پاسارگادگزارش کاربینی بانکدانلود رایگان گزارش کاربینیکاربینی در بانک پاسارگاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۹
همکاری در فروش فایل یار

دانلود گزارش کاربینی بانک اقتصادنوین


گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا


 

کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 

  1. تشریح جریان فرآیند کار:

بانک اقتصادنوین اولین بار در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام نمود. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.


 
 
 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

روژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,نمونه پاورپوینت کاربینی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی



کلمات کلیدی
گزارش کاربینی بانک اقتصادنوین,گزارش کاربینی بانک,کاربینی بانک اقتصادنوین,دانلود رایگان کاربینی بانک اقتصادنوین,دانلود نمونه گزارش کاربینی بانک,دانلود گزارش کاربینی حسابداری,کاربینی حسابداری,

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۵
همکاری در فروش فایل یار

گزارش کاربینی بانک تجارت

 

کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 


دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.


 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,نمونه پاورپوینت کاربینی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی


 


کلمات کلیدی
بانک تجارت
گزارش کاربینی بانک تجارت
دانلود گزارش کاربینی بانک تجارت
دانلود رایگان گزارش کاربینی
دانلود رایگان گزارش کاربینی بانک تجارت
دانلود رایگان کاربینی بانک
دانلود رایگان کاربینی بانک تجارت
کاربینی در بانک

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۱
همکاری در فروش فایل یار
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان