همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیه
تا به راحتی درامد بالای ماهیانه داشته باشید


نحوه همکاری با به چه صورت است؟
خب خیلی راحت هستش شما ابتدا در سایت ما عضو میشید بعد از عضویت ما یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصول که از محصولات به روز و پر فروش هستند رو در اختیارتون میذاریم در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰۰ فایل با پورسانت ۴۰ درصد و حداقل قیمت هر فایل ۵۰۰۰ تومان در فروشگاه موجود می باشد
فرض کنید شما روزی ۱۰ تا سفارش داشته باشید که پورسانت هر کدوم به طور میانگین ۵۰۰۰ هزار تومان باشه اون وقت شما ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در ماه تنها با روزی 4 تا 5 ساعت کار مفید در اینترنت به دست آوردید.
حالا چطور می تونیم محصولات رو بفروشیم؟
خب این خیلی به پش تکار و ابتکار شما بر می گرده ولی خب روند معمول این هست که شما وبلاگ می سازید و محصولات فروشگاه شخصی خودتون رو توی وبلاگ معرفی می کنید و یا در سایت یا انجمن های مشابه دیگه محصول رو تبلیغ می کنید فراموش نکنید با خلاقیت و پشت کار از هر روشی میتونی کلی درامد داشته باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رایگان پایان نامه

مقالات خشونت خانگی

علل فراوانی خشونت علیه زنان

علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

خلاهای قوانین حمایت خانواده

خشونت فیزیکی علیه زنان

خشونت علیه زنان

خشونت خانگی علیه زنان

خشونت بر علیه زنان

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی کوچک

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی

فایل یار

طرح کسب و کار

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه

گزارش کاربینی شرکت پارس خودرو

پاورپوینت ارزیابی عملکرد بانک ها

پروپوزال تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سلامت جامعه

گرایش دانش آموزان به سیگار

عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

سیگار

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی کیفی علل گرایش دانش آموزان به سیگار

الگوی مصرف سیگار دانش آموزان

افزایش گرایش دانش آموزان به سیگار

نقد وبررسی احیاء دادسراها

قانون احیاء دادسرا

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

چرا بیکارید؟

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ


اگر فقیر به دنیا آمدید این اشتباه شما نیست اما اگر فقیر بمیرید این اشتباه شماست (بیل گیتس)

 

 چرا بیکارید؟

افراد جویای کار!!

دانشجویان جویای شغل پاره وقت!!!

خانم های خانه دار!!

چرا بیکارید؟؟؟ دانشجو هستید؟ نیاز به شغل دوم دارید؟ وقت کافی برای شغل دوم ندارید؟ ما برای شما شغل دوم بدون هیچ هزینه ایجاد کردیم ..

امروزه اکثر شما عزیزان در منزل یا محیط کارخود یک رایانه یا به هر ترتیب وسایل ارتباطی هوشمند همچون تبلت و تلفن همراه دارید. گوشه و کنار دستگاههای خود را نگاهی کنید. حتما مطالبی از دوران دانجشویی خود می توانید پیدا کنید که به قول معروف در حال خاک خوردن است. یا حتی در حال حاضر مطالبی دارید که می تواند برای فرد دیگری مفید باشد.فایل یار، یک مرجع بزرگ برای دریافت فایل های قابل دانلود همچون مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش ها، طرح توجیحی، قالب وبسایت، نقشه و ... است. می توانید با جستجو در سایت فایل مورد نظر خود را دریافت کنید. در این روش حتی در زمان استراحت خود و چند ساعت فعالیت به درامد خوبی برسید درامد شما به فعالیت شما بستگی دارد

وقت و زمانی که برای امور دیگری مثل وبگردی و حضور در شبکه های اجتماعی صرف می کنید چرا بخشی از این زمان برای کسب درآمد و کمک خرجی خانواده نکنید؟!

خیلی از خانم ها برای سرگرمی و کمک به اقتصاد خانواده به دنبال کار در خانه با حقوق میگردند،خوب در ابتدای مقاله آموزش کسب درآمد رو عنوان کردم.بهترین شغل برای زنان خانه دار کسب درآمد در اینترنت با کامپیوتر هست، کسب درآمد در منزل با کامپیوتر، هزاران راه داره، و مثال در این زمینه زیادهست.

بی ارزش ترین فایل ها از نظر شما می تواند با ارزش ترین فایل برای فردی دیگر باشد پس هیچوفت نگویید این فایل هایی که من دارم بدرد فروش نمیخوره(کافیست یکبار امتحان کنید)می توانید فایل های خودتان را بفروشید و درصورتی که فایلی برای فروش ندارید می توانید با تبلیغ فایل های پرفروش و یا پربازدید دیگر فروشگاه ها و یا زیرمجموعه گیری به کسب درآمد بپردازید.

http://fileyar.ir/add-user.aspx

توصیه ما این است که از همین امروز یک تجارت خانگی مطمئن برای خود ایجاد کنید. تجارت خانگی بدین معناست که بتوانید با استفاده از روشهای اصولی , منطقی , قانونی و شرعی و با استفاده از اینترنت و بدون نیاز به خروج از منزل , به کسب درآمد از اینترنت دست بپردازید . هیچ چیز بهتر از این نیست که در منزل و با استفاده از امکانات اندک و جزئی , ماهیانه درآمدهای کلانی به دست آورید . یکی از مهمترین ویژگیهای یک تجارت خانگی و کسب درآمدی که در منزل آغاز می کنید باید این باشد که نیاز به وقت زیاد و تلاش مستمر و همیشگی نداشته باشد بلکه این قابلیت را داشته باشد که بتواند بدون نیاز به حضور دائمی شما نیز برای شما درآمدزا باشد . به عنوان مثال چنانچه شما چند روز متوالی هم نتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و یا نتوانید فعالیت خود را ادامه دهید , درآمد شما متوقف نگردد بلکه مانند روزهای قبل درآمد کسب کنید . در واقع مهمترین مزیت یک تجارت خانگی باید این باشد که نیاز به حضور دائمی شما در اینترنت نداشته باشد و به خودی خود برای شما پولساز باشد.

 

چه فایل هایی را می توانید برای فروش بگذارید

انواع مقالات علمی،انواع پروژه های دانشگاهی،جزوه ها،پاورپوینت ها با موضوع های مختلف،نمونه سوالات دانشگاهی، مدارس و ...،نمونه سوالات کنکور و یا استخدامی و ...،انواع نقشه ها،انواع طرح های فتوشاپ لایه باز،انواع قالب های سایت و وبلاگ،برنامه ها و نرم افزارها مختلف،انواع فلاش کارت ها با موضوع های مختلف،کتب و یا مطالب آموزشی که خودتان خالق آنها هستید،اشعار و مطالب ادبی مخصوص خودتان،نتایج آزمایشگاهی های مختلفی که انجام داده اید،گزارشات کارآموزی،انوع کلیپ های علمی و آموزشی، ایده ، ایده ی ساخت یک وسیله،ایده ی طراحی سایت، ایده ی شروع کسب و کار ،حتی می توانید فایل های مختلف درباره یک موضوع را از اینترنت جمع آوری نمایید و آن را به صورت یک محصول به فروش بگذارید مثلا کتب، مقاله، مطالب آموزشی درباره آشپزی و ... را جمع آوری و به صورت یک محصول ارزشمند بفروش برسانید.

هر فایلی که به هر ترتیب می تواند برای فرد دیگر مفید باشد و می تواند مورد استفاده ی دیگران قرار گیرد.

http://fileyar.ir/add-user.aspx

 

کمترین مبلغ درخواست واریز 8000 تومان می باشد یعنی اگر مجموع درآمد شما به 8000 تومان برسد می توانید درخواست واریز نمایید

اطلاعات بیشتر , پاسخگویی به سوالات از طریق تلگرام                 telegram.me/fileyar

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
همکاری در فروش فایل یار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان