پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ
گزارش کاربینی بانک سپه
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

درسالهای اخیر، صنعت بانکداری شاهد رقابت شدید توام با فرصتها و
تهدیدهای زیادی بوده است. به طور مسلم هیچ بانکی نمیتواندارائه دهنده
تمامی خدمات ممکن باشد و در زمینه خدماتی که ارائه می دهد ، بهترینباشد.
بانک ها می توانند با بررسی نقاط قوت خویش و فرصتهای موجود در
بازار،استراتژی هایی را پیش بگیرند که به یک جایگاه رقابتی مناسب در
بازاردست یابند. اینمقاله بعضی از مباحث مرتبط با جایگاهیابی بانک را مورد
بررسی قرار می دهد. شیوههایی که بتوان از طریق آنها به موقعیتهای متمایزی
نسبت به رقبا دست یافت.
در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیتهای
عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تاثیر شگرف عوامل اقتصادی و
بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. اولین بانک ایرانی با سرمایه
3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تاسیس شد و در 24 اسفند
همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح گردید.
بانکداری، ورودی ها و خروجیهای گوناگونی دارد. بانکها با انجام
عملیات بانکداری، ورودیهای این سیستم را به خروجیهای آن تبدیل میکنند .
بانکها اعم ازدولتی یا خصوصی دررقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند. واقعیت آن
است که دراین رقابت،پیروزی با بانکهایی است که سهم بیشتری از بازار را با
کمترین هزینه به خود اختصاصدهند.
تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه ای که
اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 9پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس
صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند وتحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می
باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.
دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ
ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای
آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان
بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی
همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به
پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار
مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها
ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی
دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه
نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز
در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و
انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس
باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در
ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این
تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم
کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و
مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و
هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و
هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.
|
|
گزارش کاربینی بانک سپه,دانلود گزارش کاربینی بانک سپه,گزارش کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک سپه,دانلود گزارش کاربینی رایگان,
۱
۰
۹۴/۱۲/۲۰
همکاری در فروش فایل یار