گزارش کاربینی بانک ملت
پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394
دسته بندی | گزارش کاربینی |
بازدید ها | 7 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 154 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 18 |
دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت
گزارش کاربینی
فرمت:ورد و قابل ویرایش
زمینه:حسابداری
نگارش سال 1394
دارای 11اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا
تشریح جریان فرآیند کار:بانک ملت به موجب مصوبهی مورخ 29 آذر 1358مجمع عمومی بانکها از ادغام بانکهای تهران، داریوش، بینالمللی ایران، عمران،بیمهی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیاندر تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و تحت شماره 38077 در ادارهی ثبت شرکتها به ثبت رسیدوعملیات اجرایی بانک نیز از همان تاریخ آغازشدبا ادغام بانک ها، سرمایهی اولیهی بانک ملتبه 5/33 میلیاردریال رسید. آخرین افزایش سرمایه شرکت در تاریخ 19 مرداد 1384 بالغ بر11,861میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی داراییهای ثابت و اندوختهی تسعیر داراییها وبدهیهای ارزی انجامشد.به استناد مجمع عمومی فوقالعاده بانکها مورخ 17فروردین 87 و تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره 68985/ت 37925 مورخ 2 مرداد 86 شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.بانک ملت در حال حاضر باسرمایه33100 میلیارد ریال بهعنوان یکی از بزرگ ترین بانکهای کشور است کهدرچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت مینمایند.مهمترین راهبردهای بانک ملت توسعهی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات،توسعه منابع انسانی و بهبود شاخصهای عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها،اهدافی همچون رشد و بهرهوری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناختنیازها و دستهبندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزشهای استراتژی محور،فنآوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شدهاستتعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه 3می باشد.دارای 20پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.توضیحات کامل در ادامه مطلب دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود. |
در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.
عکس بخشی از گزارش کاربینی
فهرست مطالب گزارش کاربینی
توصیف فرآیند انجام کار
1.تشریح جریان فرآیند کار
2.ماشینآلات و دستگاهها و ابزارها
3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیتها
توصیف توانمندیها و مهارتهای مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
1.ویژگیهای مهارتی
2.دانش و استعدادهای موردنیاز
3.ویژگیهای جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
1.سختی و پیچیدگی کار
2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزههای شغلی):
5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی
ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگیهای شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:
ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:
۹۴/۰۸/۱۴