همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیه
تا به راحتی درامد بالای ماهیانه داشته باشید


نحوه همکاری با به چه صورت است؟
خب خیلی راحت هستش شما ابتدا در سایت ما عضو میشید بعد از عضویت ما یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصول که از محصولات به روز و پر فروش هستند رو در اختیارتون میذاریم در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰۰ فایل با پورسانت ۴۰ درصد و حداقل قیمت هر فایل ۵۰۰۰ تومان در فروشگاه موجود می باشد
فرض کنید شما روزی ۱۰ تا سفارش داشته باشید که پورسانت هر کدوم به طور میانگین ۵۰۰۰ هزار تومان باشه اون وقت شما ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در ماه تنها با روزی 4 تا 5 ساعت کار مفید در اینترنت به دست آوردید.
حالا چطور می تونیم محصولات رو بفروشیم؟
خب این خیلی به پش تکار و ابتکار شما بر می گرده ولی خب روند معمول این هست که شما وبلاگ می سازید و محصولات فروشگاه شخصی خودتون رو توی وبلاگ معرفی می کنید و یا در سایت یا انجمن های مشابه دیگه محصول رو تبلیغ می کنید فراموش نکنید با خلاقیت و پشت کار از هر روشی میتونی کلی درامد داشته باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رایگان پایان نامه

مقالات خشونت خانگی

علل فراوانی خشونت علیه زنان

علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

خلاهای قوانین حمایت خانواده

خشونت فیزیکی علیه زنان

خشونت علیه زنان

خشونت خانگی علیه زنان

خشونت بر علیه زنان

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی کوچک

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی

فایل یار

طرح کسب و کار

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه

گزارش کاربینی شرکت پارس خودرو

پاورپوینت ارزیابی عملکرد بانک ها

پروپوزال تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سلامت جامعه

گرایش دانش آموزان به سیگار

عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

سیگار

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی کیفی علل گرایش دانش آموزان به سیگار

الگوی مصرف سیگار دانش آموزان

افزایش گرایش دانش آموزان به سیگار

نقد وبررسی احیاء دادسراها

قانون احیاء دادسرا

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  با استفاده از مدل (AHP)

 


تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM , پایان نامه , رضایت مشتری , دانلود مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه دانشگاهی,پایان نامه مدیریت

چکیده

امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ارتباطات مالی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارت باطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است . لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است.

هرچند تاکنون تحقیقات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نمود ه اند، امادر حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است . و در نتیجه عوام ل تأثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است.

دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ، بررسی و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از: فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرک ها و مشوق های کارمندان. برای بررسی و اعتبارسنجی عوامل مؤثر ابتدا پرسشنامه ای ماتریسی در اختیار خبرگان قرار گرفت . اعتبار فرضیات تحقیق نیز از طریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت . سپس پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت 10 امتیازی از 1 به عنوان بسیار ضعیف تا 10 به عنوان بسیار عالی برای اندازه گیری در نظر گرفته شد، و برای نظر سنجی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های مؤثر هر کدام در اختیار کارمندان و نیز مشتریان قرار گرفت. جامعه آماری، کارمندان شعب مختلف بانک پاسارگاد شهر اصفه ان بودند، که حدود 92 نفر انتخاب شدند و همچنین مشتریان شعب مختلف نیزکه حدود 4000 نفر بودند و نمونه 200 نفر انتخاب شد ند. ضمناً ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه های کارمندان و مشتریان نیز از نمونه اولیه به دست آمده و نشان از پایایی مناسب بود. برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های هر کدام از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است.

نتایج آشکار کرد که در بین 8 عامل مؤثر از دید کارمندان بانک پاسارگاد : عامل محرک ها و مشوق ها در بالاترین اولویت و عامل سازوکار سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و به آن کمتر توجه می شود. از دید مشتریان عامل محرک ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان


توضیحات کامل در ادامه مطلب



بیان مسئله

آنچه که سازمان ها از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راه برد کاری که تحول درسازمان و فرآیندهای کاری را ایجاد می کند، انتظار دارند با آنچه در عمل اتفاق می افتد تفاوت دارد . سیستمهای مدیریت روابط مشتریان ازنظرعملکردی یا نوع اعمالی که انجام می دهند به 4 دسته تقسیم می شوند :

عملیاتی(کاربردی)، تحلیلی، اشتراکی و الکترو نیکی. به نظر می رسد که با پیاده سازی واصلاح مستمر فرآیندهای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در بانک می توان به رضایت هر چه بیشتر مهمترین سرمایه بانک که همان مشتریان می باشند، دست یافت . در این راستا اولین قدم شناسایی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان است . امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ، ارتباطات، مالی و اعتباری بانک ها نیز با مشتریان خود وارد مرحله جدیدی شده اند، که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جها نی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی ، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است . هرچند تا کنون تحقیات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این (تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نموده اند، اما در حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است و در نتیجه عوامل تاثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است . مساله اصلی این پژوهش بر این مبنا شکل گرفته است . به عبارت دیگر تحقیق حاضر با هدف کشف علل مذکور و بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  استان اصفهان انجام گرفته است . با توجه به ماهیت مساله و لزوم توجه توأمان به داده‌های تجربی و قضاوت ذهنی، در این در پژوهش مبنای کار بر اساس مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  قرار داده شده است .مدل AHP تئوری ریاضی که اولین بار توسط توماس ال ساعتی  در دانشگاه پنسیلوانیا مطرح شد AHP یک مدل قدرتمند و جامع می باشد که تصمیم گیری درآن با استفاده از داده های تجربی و قضاوت ذهنی تصمیم گیرنده انجام می پذیرد. در مدل تحلیل سلسله مراتبی از یک ساختار جهت سازماندهی و ارزیابی اهمیت معیارهای مختلف وتشخیص اولویت متغییرها استفاده میشود، ودر این راستا قضاوت های افراد مختلف را ترکیب مینماید(ساعتی، 2008).

فرضیات تحقیق

فرضیه1: فرهنگ در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه2: مدیران ارشد در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه3: کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه4: یکپارچهسازی سیستمها در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه5: فناوری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه6: سازوکارسازمانی در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه7: محرک ها و مشوق های کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد.

فرضیه8: مشتری مداری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد

پایان نامه رشته مدیریت ، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت،مدیریت ارتباط  با مشتری، مدیریت کیفیت فراگیر،  کسب و کار الکترونیک، اهداف CRM ،دانلود رایگان پایان نامه،

.

فهرست مطالب

فصل 1-     کلیات تحقیق.. 1

1-1-         مقدمه………. 2

1-2-          بیان مسئله. 2

1-3-         اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-         اهداف تحقیق.. 6

1-5-         سوالات تحقیق.. 6

1-6-         فرضیات تحقیق.. 7

1-7-         چارچوب نظری تحقیق.. 8

1-8-         تعاریف واژه ها 16

فصل 2-     ادبیات و مستندات تحقیق.. 19

2-1-          مقدمه…………. 20

2-2-         ویژگیهای اقتصاد دانش محور. 20

2-3-         مفهوم مشتری مداری.. 24

فصل 3-     روش شناسی تحقیق.. 25

3-1-       روش تحقیق.. 26

3-2-         نحوه استخراج پارامترها 27

3-3-         مراحل اجرای تحقیق.. 27

3-4-          قلمرو تحقیق.. 27

3-5-         جامعه آماری.. 27

3-6-         نمونه و روش نمونه گیری.. 28

3-7-         روش گردآوری اطلاعات.. 28

3-8-         ابزار گرد آوری اطلاعات.. 29

3-9-         روش های تجزیه و تحلیل داده ها 35

فصل 4-     تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 36

4-1-         بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها 37

4-1-1-     بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت... 37

4-1-2-     بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت... 38

4-1-3-     بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی.. 38

4-1-4-     بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات.. 40

4-1-5-     بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد. 41

4-2-         بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق.. 42

فصل 5-     نتیجه گیری و پیشنهادات.. 60

5-1-         خلاصه یافته ها ی پژوهش.... 61

5-2-         بحث و نتیجه گیری.. 62

5-3-         محدودیتهای تحقیق.. 65

5-4-         پیشنهادهای تحقیق.. 66


کلمات کلیدی
عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm
دانلود پایان نامه صنعت بانکداری
ارتباط با مشتری در بانکداری
پایان نامه ارتباط با مشتری در بانکداری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
همکاری در فروش فایل یار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان