همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

همکاری در فروش و فروشگاه ساز رایگان فایل

همکاری در فروش فایل یار

بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیه
تا به راحتی درامد بالای ماهیانه داشته باشید


نحوه همکاری با به چه صورت است؟
خب خیلی راحت هستش شما ابتدا در سایت ما عضو میشید بعد از عضویت ما یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصول که از محصولات به روز و پر فروش هستند رو در اختیارتون میذاریم در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰۰ فایل با پورسانت ۴۰ درصد و حداقل قیمت هر فایل ۵۰۰۰ تومان در فروشگاه موجود می باشد
فرض کنید شما روزی ۱۰ تا سفارش داشته باشید که پورسانت هر کدوم به طور میانگین ۵۰۰۰ هزار تومان باشه اون وقت شما ماهی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در ماه تنها با روزی 4 تا 5 ساعت کار مفید در اینترنت به دست آوردید.
حالا چطور می تونیم محصولات رو بفروشیم؟
خب این خیلی به پش تکار و ابتکار شما بر می گرده ولی خب روند معمول این هست که شما وبلاگ می سازید و محصولات فروشگاه شخصی خودتون رو توی وبلاگ معرفی می کنید و یا در سایت یا انجمن های مشابه دیگه محصول رو تبلیغ می کنید فراموش نکنید با خلاقیت و پشت کار از هر روشی میتونی کلی درامد داشته باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود رایگان پایان نامه

مقالات خشونت خانگی

علل فراوانی خشونت علیه زنان

علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

خلاهای قوانین حمایت خانواده

خشونت فیزیکی علیه زنان

خشونت علیه زنان

خشونت خانگی علیه زنان

خشونت بر علیه زنان

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی کوچک

دانلود مقاله بهره وری صنایع کارگاهی

فایل یار

طرح کسب و کار

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش کارایی مدیران

پاورپوینت ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه

گزارش کاربینی شرکت پارس خودرو

پاورپوینت ارزیابی عملکرد بانک ها

پروپوزال تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سلامت جامعه

گرایش دانش آموزان به سیگار

عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

سیگار

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی کیفی علل گرایش دانش آموزان به سیگار

الگوی مصرف سیگار دانش آموزان

افزایش گرایش دانش آموزان به سیگار

نقد وبررسی احیاء دادسراها

قانون احیاء دادسرا

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

دانلود مقاله تاثیر نشان های تجاری بر عملکرد سازمان

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

دانلود مقاله تاثیر نشان های تجاری بر عملکرد سازمان

تاثیر نشان های تجاری بر عملکرد سازمان

مقدمه

«طراحی، اشیا را از حالت کنونی خود به حالت بهتری تغییر می دهد». نشان تجاری دارایی ناملموس مهمی است که بسیار بر عملکرد تجاری سازمان   تاثیرگذار است. بدون شک مشتریان میتوانند رابطه ای عمیق و معناداری با یک نشان تجاری داشته باشند که منجر به خرید بیشتر این نشان تجاری و کمتر شدن حساسیت مشتریان به قیمت آن و همچنین کاهش هزینه های بازاریابی خواهد شد. اینکه مشتریان نشان تجاری را معمولی و غیر قابل تشخیص می دانند حقیقت تلخی در تجارت محسوب می شود.

نشان تجاری معمولا به عنوان وسیله ای برای حل مشکلات عدم تشخیص مشتری هاست. به عنوان یک عامل دیداری مهم برای نشان تجاری، نشان تجاری، تشخیص نشان تجاری و تفاوت آن با دیگر رقبا را تسهیل میکنند. در طول تاریخ نشان ها نشان شناسایی (مثلا در چین قدیم امپراطور ها ازنماد اژدها برای نشان قدرت امپراطوری استفاده میکردند) گروه ها و جنبش ها (مثل علامت صلیب در بالای ساختمان کلیسا و صلیب شکسته بر برخی معابد بودایی ها) بودند اما نشان ها تنها یک وسیله برای شناسای و تمیز دادن نیستند. صلیب مسیحیان نماد قربانی و پیروزی زندگی برمرگ است. درحالی که دربوداییسم علامت صلیب شکسته نشان از فرخندگی و خوش شانسی است. در نتیجه نشان ها میتوانند متضمن معانی و اطلاعاتی درباره ی نشان تجاری ای باشند که برای آن بوجود آمده اند.


توضیحات کامل در ادامه مطلب

در واقع تحقیقات پیشین درباره نشان تجاری اشاره میکند که نشان ها به عنوان نمود دیداری از یک تصویرکلی یک نشان تجاری و معنای آن است در نتیجه نشان ها میتوانند باعث شهرت نشان تجاری شوند و نگرش مشتری ها، مقصود آنها از خرید و وفاداری آنها به نشان تجاری را شکل دهد. اما هیچ تحقیق دردسترسی ماهیت خاص این روابط را بررسی نکرده. این مقاله براساس بررسی اثر نشان نشان تجاری بر تعهد مشتری و عملکرد سازمان   و میزان تحقیق های موجود به سه روش مهم ارائه میشود.

اول اینکه، این مقاله سازوکاری را که ازطریق آن نشان ها –همان نمود های خلاصه واری از نشان تجاری- تعهد مشتری و عملکرد سازمان   را بالاتر و فراتر از فواید شناسایی نشان تجاری که در اثار گذشته اشاره شده را بررسی میکند.

دوم اینکه، ازانجاکه هیچکدام ازآثار قبلی به این موضوع نپرداخته اند که زمانی که نشان ها دربه کارگیری مشتری ها موثر تر اند فراتر از بالا بردن شناسایی نشان تجاری، این تحقیق تاثیر    نوع نشان تجاری در ارائه ی منافعی به مشتریان بررسی میکند. به خصوص نشان تجاری ها میتوانند تنها نام نشان تجاری را نشان دهند. یا ترکیبی ازیک نماد دیداری منحصربفرد باشد. (مثل ford , intel, Samsung,IBM)

 (مثلا کمان طلایی مکدونالد، یا سه ستاره مرسدس بنز) دراین مورد آخر نماد ها به عنوان نشان واقعی نشان تجاری عمل میکنند اینگونه که نام های نشان تجاری به نظر مکمل هایی در کنار نماد ها هستند یا میتوانند نباشند و به جای آن نشان دیداری آنها باشد. (مثل اپل و تارگت) این تحقیق ارزیابی میکند که ایا نام های دیداری نشان ها به تنهایی و یا همراه نماد هایی جداگانه، اثر متمایزی بر تعهد مشتری دارد که خودفراتراز شناسایی نشان تجاری است.

سوم اینکه نشان های تجاری اکثرا با توضیحات اضافی در کنار آنها همرا اند توضیحاتی که بسط داده میشود به تولیدات دیگر. در این مطالعه این سوال را بررسی میکنیم که چگونه وجود اینکه توضیحات تاثیر مثبتی بر نشان تجاری دارد. به طور خلاصه هدف کلی این تحقیق شناسایی این است که چگونه نشان تجاری به تعهد نشان تجاری مشتریان و عملکرد سازمان   مربوط میشود و ه زمانی اینگونه تاثیرات بیشتر است؟

یک اخطار مهم در این تحقیق وجود دارد. به طور ویژه این تحقیق اثرات نشان تجاری را درنظر نمیگیرد که خود مستقل از تلاش های بازاریابی نشان تجاری است. و نه اینکه قصد این است که ارتباط نشان های مرتبط با عناصر دیگر استراتژی بازاریابی را مورد آزمایش قرار میدهد. (مثل کیفیت کالا، قدرت توزیع، قیمت گذاری) در عوض این تحقیق بر مبنای این فرض است که فعالیت های بازاریابی یک سازمان   در درک مشتریان از نشان تجاری بازتاب میشود.

بخش های زیر هدف و سابقه ی مفهومی این مطالعه را مورد بررسی قرار میدهد و یکسری فرضیات را مطرح میکند. پس از آن ارائه ی متود تحقیقاتی و نتایج است. درنهایت یک بحث درباره ی مفاهیم یافته شده برای فعالیت های مدیریتی و تحقیقات اینده درپی اینها آمده است.

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
پیش زمینه ی مفهومی و فرضیاتی : آرم تجاری و تعهد مشتری و عملکرد شرکت
آرم تجاری و و مزایای شباهتی /توضیحی مشتریان
آرم تجاری و منافع عملکردی یک نشان تجاری
آرم تجاری درگرایشات زیبایی شناسانه
آرم تجاری ازطریق توضیح هویتی مزایای عملکردی و زیبایی شناسانه دربرابر تشخیص نشان تجاری بر تعهد مشتری تاثیر گذار است
نماد های دیداری در آرم تجاری دربرابر نام های تجاری
تعهد مشتریان و عملکرد شرکت
گسترش نشان تجاری و تاثیر آرم تجاری
مطالعه پایلوت (آزمایشی)
بررسی اصلی
سنجش و اندازه گیری
تحلیل و نتایج

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
همکاری در فروش فایل یار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان
همکاری در فروش فایل و فروشگاه ساز رایگان