پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان
سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ
در این تحقیق تأثیر یک متغیر مستقل بر متغیر
وابسته یعنی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی
مشتریان، مورد بررسی قرار می گیرد
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 117 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
مفهوم بازاریابی اجتماعی بر این پایه استوار است که هر سازمان باید نخست نیازها، خواستهها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین کند؛ سپس در مقایسه با رقبا این نیازها و خواستهها را به صورت کارآمدتر و مؤثرتری تأمین کند به نحوی که بقا و بهبود رفاه مشتری و جامعه هر دو فراهم گردد.علیرغم این که این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری بسیار نو پا است، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد. بازاریابی اجتماعی در دهه 1970 به عنوان یک حوزه علمی کامل و مستقل پا به عرصه گیتی نهاد. فیلیپ کاتلر و جرالد آلتمن دو تن از اندیشمندان و صاحبنظران مشهور بازاریابی، این حوزه علمی جدید را معرفی کردند. آنها عقیده داشتند که مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری می تواند برای فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهای انسانی مورد استفاده قرار گیرد. اصرار کاتلر و آلتمن بر این نکته بود که تفاوت عمده و اساسی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه های بازاریابی در اهداف و مقاصد بازاریابی اجتماعی و تشکیلات آن متجلی است. رسالت اصلی بازاریابی اجتماعی تاثیر گذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است. (خورشیدی و مقدمی، 1382)
فرضیه های تحقیق:
فرضیه اصلی:
بازاریابی اجتماعی برتعهد و وفاداری مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.
فرضیه فرعی:
بازاریابی اجتماعی بر وفاداری رفتاری مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.
بازاریابی اجتماعی بر وفاداری نگرشی مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.
فهرست مطالب پروپوزال
بیان مسئاله
اهمیت و ضرورت تحقیق
مرور ادبیات
جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات
فرضیه ها
تعاریف
روش تحقیق
متغیرهای مورد بررسی
شرح کاملروش(میدانی، کتابخانه ای) و ابزار
جامعه و نمونه آماری
روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها
۹۴/۰۶/۱۰